Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
W dniach 19-20 marca br. na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej odbędzie się III Forum Administracji przeznaczone dla kadry administracyjnej Uczelni. Wydarzenie, na które złoży się część panelowa oraz warsztaty, odbędzie się w budynku Wydziału Historii i Archeologii.
Tematyka tegorocznego Forum dotyczyć będzie m.in. cyberbezpieczeństwa, e-doręczeń, zamówień publicznych, wielowymiarowej strategii rozwoju marki i komunikacji UMCS oraz projektu Dostępny UMCS 2.0.
Pierwszego dnia, podczas części panelowej, odbędzie się prezentacja pt. „Dostępny UMCS 2.0 - omówienia założeń projektu”, którą poprowadzi koordynatorka projektu, mgr Monika Sobolewska-Jaksim z Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów.
Podczas prezentacji zostanie przedstawiony cel projektu oraz 8 obszarów dostępności, których realizacja będzie służyła zapewnieniu możliwości skorzystania z oferty szkolnictwa wyższego osobom ze szczególnymi potrzebami, w tym osobami z niepełnosprawnościami. Zastaną również omówione działania zaplanowane w ramach projektu m.in. szkolenia dla pracowników, zakup sprzętu czy prace remontowe.