Sympozjum odbywa się w budynku Instytutu Informatyki, ul. Akademicka 9,
sala 217 (II piętro) oraz 332 (III piętro)
(wejście do budynku od strony pl. M. Curie-Skłodowskiej 2, pomiędzy budynkami Wydziału Chemii i Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki).
8:00 – 8:30
|
Rejestracja uczestników w biurze Sympozjum, hol przy sali 217 (II piętro)
|
|
8:30 – 8:45 |
Otwarcie Sympozjum, sala 217 |
|
8:45 – 10:45 |
Sesja I: K1-K8, sala 217 |
|
10:45 – 11:00 |
Przerwa |
|
11:00 – 13:15 |
Sesja II |
|
11:00 – 13:15 IIA: K9-K17, sala 217 |
11:00 – 13:00 IIB: K18-K25, sala 332 |
|
13:00 – 13:15 Przerwa |
||
13:15 – 13:00 |
Przerwa |
|
13:30 – 14:15 |
Sesja posterowa Sesja posterowa odbędzie się w holu przy sali 217 (II piętro). Prosimy o rozwieszenie plakatów P1-P36 w godzinach porannych zgodnie ze spisem posterów. |
|
14:15 – 15:45 |
Sesja III |
|
IIIA: K26-K31, sala 217 |
IIIB: K32-K37, sala 332 |
|
15:45 |
Rozstrzygnięcie konkursu na najlepszy poster, zakończenie sympozjum, sala 217 |
Udział w sympozjum jest bezpłatny, a ramach wydarzenia wydana zostanie monografia Wydawnictwa UMCS z numerem ISBN w formie e-booka.
Uwaga! Z uwagi na proces recenzji termin nadsyłania prac mija 29 lutego 2024 r.
Wytyczne dotyczące przygotowania komunikatów na konferencję NPLSS 2024
Komunikat ustny prosimy przygotować w programie Power Point. Czas trwania wystąpienia ustnego wynosi 15 min. Prosimy o pozostawienie 2-3 minut na przeprowadzenie dyskusji. Preferowanym jest aby prezentacje zapisać na nośniku USB, nie jest zalecane korzystanie z własnego komputera. Prezentacja powinna być dostarczona do osoby obsługującej multimedia w sali obrad najpóźniej jedną sesję przed wystąpieniem. W sali dostępny jest sprzęt komputerowy pracujący w środowisku Windows (PowerPoint, Adobe Acrobat) z projektorem i wskaźnikiem laserowym. Wszystkie prezentacje zostaną usunięte po zakończonych obradach.
Prace prosimy przesyłac na adres: nplss.lublin@umcs.pl lub nplss.lublin@mail.umcs.pl
Wytyczne dotyczące przygotowania posterów na konferencję NPLSS 2024
Poster prosimy przygotować w formacie A0 (841×1189 mm), układ pionowy, format PDF. Prosimy o umieszczenie wydrukowanych plakatów w dniu prezentacji przed rozpoczęciem sesji plakatowej. Plakaty należy umieszczać zgodnie z numeracją na tablicach. Prezentacje powinny być zdjęte po zakończeniu sesji. Akcesoria do umieszczania plakatów będą Autorom udostępnione. Zalecane jest aby Autorzy byli obecni przy plakacie w trakcie sesji.