Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
W maju 2022 roku Nakładem Wydawnictwa UMCS ukazał się anglojęzyczny e-book "Innovative Teaching Methods. E-learning in Practice" pod red. Lidii Pokrzyckiej i Bruno De Lièvre z Uniwersytetu w Mons (Belgia).
Autorzy artykułów zamieszczonych w publikacji zajęli się m.in. najbardziej efektywnymi aplikacjami w praktyce dydaktycznej, charakterystyką nauczycieli pracujących online, przeanalizowali także zajęcia w których uczestniczyli lub sami je prowadzili w formie zdalnej (z wykorzystaniem innowacyjnych metod nauczania). Dodatkowo w publikacji zamieszczono artykuł studentki medycyny z Warszawy (mentee prof. L. Pokrzyckiej z programu mentoringowego UW), która zbadała metody uczenia się studentów medycyny w różnych ośrodkach w Polsce.
W drugiej części publikacji swoje artykuły, w większości praktyczne i oparte o aktualne badania prowadzone przez Uniwersytet w Mons, opublikowali młodzi badacze i już doświadczeni naukowcy z Belgii.
E-book jest dostępny na stronie Wydawnictwa UMCS w zakładce "E-booki" (link do publikacji udostępniamy też TUTAJ).
Publikacja powstała w ramach realizacji grantu NAWA (współpraca bilateralna Polska - Walonia-Bruksela).