Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
24 października 2018 r. Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej oraz konsorcjum firm DahliaMatic oraz Portal PZP rozpoczęli prace nad wdrożeniem modułów zamówień publicznych i gospodarki materiałowej będących częścią Zintegrowanego Systemu Zarządzania Uczelnią (SAP).
W spotkaniu inaugurującym prace zespołów projektowych wzięli udział, ze strony UMCS:
ze strony Portalu PZP:
a ze strony DahliaMatic:
Wynikiem rozpoczętych prac będzie uruchomienie dwóch ostatnich brakujących modułów Zintegrowanego Systemu Zarządzania Uczelnią (SAP), z którego UMCS korzysta od 2006 r. Po wielu latach w pełni zinformatyzowane zostaną procedury dotyczące zamówień publicznych oraz zakupów i gospodarki magazynowej.
Zarówno pracownicy Uniwersytetu, jak i współpracujący z nimi wykonawcy usług i dostawcy produktów, otrzymają intuicyjne i skuteczne narzędzia umożliwiające elektroniczną obsługę spraw, które dotychczas wymagały osobistego stawiennictwa i dostarczenia wielu dokumentów w wersji papierowej. Zdecydowanej poprawie skuteczności ulegnie też proces zarządzania Uczelnią oraz jej potrzebami w zakresie zamówień zewnętrznych oraz wewnętrznych.