Akademia Przedsiębiorczości UMCS

Już po raz piąty Wydział Ekonomiczny, wraz z Biurem Rozwoju Kompetencji UMCS i Santander Universidades, organizuje Akademię Przedsiębiorczości UMCS.

Akademia Przedsiębiorczości UMCS jest to nowatorski program kreowania przedsiębiorczości, ukierunkowany na kształtowanie kompetencji oraz rozwój postaw i zachowań przedsiębiorczych. Jest on adresowany do studentów, doktorantów, absolwentów i pracowników UMCS.

Celem Akademii jest wykształcenie przez Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie profesjonalistów gotowych do realizacji swoich pomysłów biznesowych, a także do pełnienia roli liderów w organizacjach komercyjnych i non-profit.

W koncepcji Akademii Przedsiębiorczości UMCS ujęto dwa programy rozwojowe. Jeden z nich, Akademia Biznesu, jest przeznaczony dla osób zainteresowanych prowadzeniem w przyszłości własnej działalności gospodarczej. Drugi natomiast, Akademia Liderów, jest adresowany do tych uczestników, którzy są w szczególności zainteresowani rozwojem własnego potencjału przedsiębiorczego, dzięki czemu będą przygotowani do pełnienia roli liderów w zespołach zadaniowych lub w organizacjach.

Współpomysłodawcą i Kierownikiem Merytorycznym Akademii jest dr Bartłomiej Twarowski.

Ze względu na ograniczenia w kontaktach bezpośrednich, wynikające z pandemii COVID-19, tegoroczna edycja Akademii będzie realizowana w formie ośmiu webinariów. Jej hasło przewodnie brzmi: „BIZNES TO RELACJE”. 

Zaproszeni eksperci i ekspertki, reprezentujący różne branże oraz zakresy wiedzy i doświadczeń, zaprezentują wiele płaszczyzn i aspektów szeroko rozumianych relacji w biznesie, eksponując ich rangę i popierając przykładami pochodzącymi z ich praktyki zawodowej.

Relacje z absolwentami stanowią istotny element funkcjonowania Wydziału Ekonomicznego, dlatego wśród prelegentów nie zabrakło naszych absolwentów. W tegorocznej edycji Akademii gościmy Annę Prończuk-Omiotek, Karolinę Ślebocką oraz Marcina Kruka.

Pierwszy webinar startuje już 24 marca 2022, o godz. 17:00 na platformie ZOOM.Chętni mogą zapisywać się przezformularz zgłoszeniowy.Osoby, które wezmą udział w przynajmniej 6 spotkaniach otrzymają certyfikat uczestnictwa. Poniżej prezentujemy harmonogram wydarzenia:

1. Relacje w zespole oraz z otoczeniem zewnętrznym w startupie – jak planować, budować i nie zepsuć24 marca 2022 r., godz. 17.00

Prowadzący: Jacek Lipski – ekspert od budowania strategii marketingowych i planów komunikacji marketingowej.

2. Sztuka negocjacji integracyjnych w biznesie31 marca 2022 r., godz. 17.00

Prowadzący: Wiktor Łoś – Scrum Master w Sii

3. Ranga relacji w branży rozrywkowej i kreatywnej7 kwietnia 2022 r., godz. 17.00

Prowadzący: Marcin Kruk – Prezes Zarządu agencji eventowej Promoters sp. z o.o. 

4. Blaski i cienie prowadzenia własnego biznesu21 kwietnia 2022 r., godz. 17.00

Prowadzący: Piotr Wojciechowski – Konsultant w obszarze Customer Experience

5. Elementy humanistyczne w komunikacji formalnej28 kwietnia 2022 r., godz. 17.00

Prowadzący: prof. Jerzy Bralczyk – profesor zwyczajny, polski językoznawca, profesor nauk humanistycznych, specjalista w zakresie języka mediów, reklamy i polityki;

dr Lucyna Kirwil – doktor psychologii, wykładowca z Uniwersytetu Warszawskiego i Uniwersytetu SWPS (obecnie na emeryturze)

6. Czy da się wycenić przyjaźń? – klient, fan, przyjaciel i ich wpływ na konwersję w sklepach12 maja 2022 r., godz. 17.00

Prowadząca: Karolina Ślebocka właścicielka agencji marketingowej Everest Marketing i autorka bloga o e-commerce

7. Budowanie marki osobistej w mediach społecznościowych19 maja 2022 r., godz. 17.00

Prowadząca: Patrycja Lipińska – specjalistka ds. employer brandingu w Santander Bank Polska S.A.

8. Autoprezentacja – dobrze zrobiona, buduje zdrowe relacje24 maja 2022 r., godz. 17.00

Prowadząca: Anna Prończuk-Omiotek – ekspertka ds. wystąpień publicznych

    Aktualności

    Autor
    Agnieszka Gryglicka
    Data dodania
    7 marca 2022