Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Środa g. 11.30-12.30
Konsultacje online: wtorek g. 10-11 na kanale MS Teams
Kod do konsultacji online: qm130hk
Kody do zajęć MS Teams:
Organizacja i zarządzanie informacją CA1 - o1tzeo0
Organizacja i zarządzanie informacją CA2 - 19i4orx
Technologia informacyjna KW3 exg98wv
Technologia informacyjna KW4 ik4u2ri
Prawne aspekty PR I zarzadzania informacją sebdqdb
Socjologia mediów CA 2 - dcuuo31
Asystent w Katedrze Informatologii, Bibliologii i Edukacji Medialnej
Absolwentka kierunku Dziennikarstwo i komunikacja społeczna, specjalność redaktorska
Doktor nauk społecznych w dyscypinie Nauk o komunikacji społecznej i mediach
Zainteresowania badawcze: kobiece organizacje pozarządowe, komunikowanie w trzecim sektorze, aktywność obywatelska kobiet, teorie mediów
Wybrane publikacje:
A. Kamińska, Stereotyp kobiety w reklamie telewizyjnej [w:] Kobiety w sferze publicznej. Teoria i praktyka, M. Pataj (red.), Wyd. Adam Marszałek, Toruń 2015,
s. 112-125
A. Kamińska, Kody komunikacyjne w budowaniu wizerunku na przykładzie Janiny Paradowskiej [w:] Współczesne media. Media multimodalne. t. 1, Zagadnienia ogólne i teoretyczne. Multimodalność mediów drukowanych, I. Hofman, D. Kępa-Figura (red.), Wyd. UMCS, Lublin 2018,
s. 177-186.
A. Kamińska, Wizerunki kobiet w reklamach telewizyjnych z perspektywy młodzieży w wieku szkolnym [w:] Recepcja mediów, t. 5, Recepcja mediów przez młodzież i osoby dorosłe, B. Boniecka, A. Granat (red.), Wyd. UMCS, Lublin 2018, s. 75-87
A. Kamińska, Obraz medialny lubelskiej Fundacji HerStory, „Nowa Polityka Wschodnia” 2019, nr 3 (22), s. 107-126
A. Kamińska, Problematyka przemocy wobec kobiet w miesięczniku „Zwierciadło”, [w:] Współczesne media. Przemoc w mediach, t. 1, I. Hofman, D. Kępa-Figura (red.), Wyd. UMCS, Lublin 2020, s. 273-290
A. Kamińska, Protesty kobiet w czasie pandemii jako nowa forma społecznego oporu [w:] Koronawirus wzywaniem współczesnego społeczeństwa. Media i komunikacja społeczna, K. Marcinkiewicz, P. Nowak, D. Popielec, M. Wilk (red.), Wyd. Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej, Kraków-Wrocław 2020, s. 153-164
A. Kamińska, The Role of Music in Election Adverts during the 2015 Presidential Campaign in Poland [in:] Political Music: Communication and Mobilization, A. Szwed-Walczak, T. Bichta (eds.), Berlin 2021,
s. 235-250
A. Kamińska, „To jest wojna”. Media o protestach kobiet [w:] Media - język – społeczeństwo. Stan badań
i aktualne problemy, D. Popielec, K. Marcinkiewicz (red.), Wyd. Polskiego Towarzystwa Komunikacji Społecznej, Instytutu Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków-Wrocław 2021, s. 113-131
A. Kamińska, Zofia Kielan-Jaworowska – paleobiolożka [w:] Kobiety – Polki w nauce,
K. Leszczyńska-Wichmanowska (red.), Wyd. UMCS, Lublin 2023, s. 63-72