Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Terminy konsultacji w semestrze zimowym 2024/2025
Konsultacje 30.X.2024 odbeda sie online MS Teams, kod zespołu: ub48uft
Wojciech Miedziocha z wykształcenia kulturoznawca, zawodowo grafik 3d i projektant z kilkuletnim doświadczeniem, brał udział w realizacji wielu projektów multimedialnych i gier wideo. Od 2009 roku stały współpracownik ośrodka Brama Grodzka Teatrr NN gdzie współrealizował multimedialne projekty 3d np.: „Lublin 2.0 wirtualna rekonstrukcja dziejów miasta”, „Ziemiaństwo na Lubelszczyźnie. Wirtualna podróż w czasie”, „Shtetl Routes” „Wirtualna Pasieka”, „Rzemiosło. Etos i odpowiedzialność”, Lublin w kręgu żywiołów – woda”, „Lubelskie cegielnie. Materia miasta”.
Współrealizował oprawę multimedialną stałej wystawy archeologicznej „Śladami przeszłości. Najdawniejsze dzieje Ziemi Lubelskiej” w Zamku Lubelskim (Muzeum narodowe w Lublinie” oraz zestaw animacje 3d do wystawy archeologicznej dla Muzeum Narodowego Ziemi Przemyskiej.
Ponadto współpracował przy innych projektach kulturowych m.in. Stowarzyszenie Panorama Kultur
w Wojsławicach, Izba Drukarstwa w Lublinie, Stowarzyszenie Gliwicka 66 w Tarnowskich Górach.
Poza realizacjami do instytucji kultury współprzygotowywał modele 3d do kilku gier wideo np.„Electro ride”, „The Berlin Wall”,, „Restaurant Flipper”, „Cooking Championship”, „Sunrise GP”.
W 2020 roku przeprowadził serię webinarów, warsztatów i konsultacji w ramach ogólnopolskiejgo konkursu tworzenia gier komputerowych „Turniej Trójgamiczny” organizowanego przez fundację Lublin Game Dev i fundacjęTeam Teatrikon. W 2021 roku został członkiem rady programowej w ogólnopolskich mistrzostwach tworzenia gier wideo - Turnieju Trójgamicznym.
Jest stałym współpracownikiem festiwalu Typolub poświęconego poświęconego typografii i grafice użytkowej.
Od 2022 jest członkiem Wydziałowego Zespołu Programowego dla kierunku „Technologie cyfrowe w animacji kultury”