Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Konsultacje w semestrze letnim 2024/2025 odbywać się będą:
- wtrybie stacjonarnym w każdą środę w godzinach 13:00-14:00 w pokoju 209 w Instytucie Pegagogiki ul. Głęboka 43.
- w trybie zdalnym w każdy czwartek w godzinach 11:30-12:30 na Wirtualnym Kampusie po uprzednim kontakcie mailowym:
joanna.wierzejska@mail.umcs.pl
Link do konsultacji: https://kampus.umcs.pl/mod/bigbluebuttonbn/view.php?id=400972
ul. Głęboka 43
20-612 Lublin
Moje główne zainteresowania naukowe obejmują problematykę przygotowania zawodowego oraz funkcjonowania w pracy pedagogów pełniących różne role zawodowe, kształcenia akademickiego oraz funkcjonowania absolwentów na rynku pracy jak również problematykę pracy w zawodach trudnych i niebezpiecznych.
Jestem zastępcą redaktora naczelnego czasopisma naukowego Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska, Sectio J. Paedagogia-Psychologia
Doktoranci:
Mirosława Laskowska: Podmiotowe korelaty postaw nauczycieli wobec doskonalenia zawodowego
Monografie naukowe:
Wierzejska J. (2023), Wybrene korelaty poczucia obciążeniia pracą funkcjonariuszy policji, Lublin: Wydawnictwo UMCS, ss 283
Wierzejska J. (2018), Poczucie podmiotowości pedagogów szkolnych a ich osobowościowe wyznaczniki pracy, Lublin: Wydawnictwo UMCS, ss. 323.
Wierzejska J. (2017), Poczucie obciążenia pracą pedagogów funkcjonujących w zawodach pomocowych, Lublin: Wydawnictwo UMCS, ss. 289.
Wierzejska J., Karpenko O. (2015), Wizja kariery zawodowej młodzieży polskiej i ukraińskiej kończącej studia pedagogiczne, Kraków: Oficyna Wyd. „Impuls”, ss. 264.
Wierzejska J. (2014), Absolwenci studiów pedagogicznych UMCS na rynku pracy, Lublin: Wyd. UMCS, ss. 238.
Opracowania pod redakcją:
Artykuły naukowe: