Jednostki i pracownicy - książka adresowa

mgr Karolina Badurowicz

Stanowisko
asystent
Jednostki
KATEDRA POSTĘPOWANIA CYWILNEGO I MIĘDZYNARODOWEGO PRAWA HANDLOWEGO
Adres e-mail
Wyświetl
Strona www
bmradcowie.pl
Link do Bazy Wiedzy
Karolina Badurowicz
Konsultacje

w sem. zimowym roku akadem. 2024/2025:


1. wtorek, godz.: 18:00 - 19:00


- dyżur stacjonarny w pokoju nr 302;


- dyżur zdalny za pośrednictwem platformy Teams, hasło: ktsw6o5 - konieczny wcześniejszy kontakt email;


2. czwartek, godz.: 13:00 - 14:00


- dyżur stacjonarny w pokoju 302;


- dyżur zdalny za pośrednictwem platformy Teams, hasło: ktsw6o5 -  konieczny wcześniejszy kontakt email.


 

Ogłoszenia

UWAGA,

konsultacje w dniu 12 grudnia 2024 r. (czwartek) zostają odwołane. Za utrudnienia przepraszam.

*

Uprzejmie informuję, że terminy odrabiania zajęć z przedmiotu Ustrój Organów Ochrony Prawnej przedstawiają się następująco:

9.01.2025 r., godz. 14:20 - 15:50;

16.01.2025 r., godz. 14:20 - 15:50;

23.01.2025 r., godz. 14:20 - 15:50;

30.01.2025 r., godz. 14:20 - 15:50.

Sale, w których będa odbywały się zajęcia zostana wskazane w terminie późniejszym.

*

Informacje dotyczące ćwiczeń prowadzonych przeze mnie w sem. zimowym roku akadem. 2024/2025:

 

 STUDIA STACJONARNE:

1. Ustrój Organów Ochrony Prawnej, kierunek: prawo, II rok:

  • Grupa III oraz Grupa V: wtorki, sala nr 2, Dom Studencki Kronos

1.10 – dzień rektorski

15.10

29.10

12.11

26.11

10.12

7.01

21.01

  • Grupa IV oraz Grupa VI: wtorki, sala nr 2, Dom Studencki Kronos

8.10 – jednostka organizacyjna

22.10

5.11

19.11

3.12

17.12

14.01

28.01

  • Grupa II ora Grupa VII: czwartki, sala nr 1, Dom Studencki Kronos

3.10

17.10

14.11

28.11

12.12

9.01

23.01

  • Grupa I oraz Grupa VIII,  czwartki, sala nr 1, Dom Studencki Kronos

10.10

24.10

7.11

21.11

5.12

19.12

16.01

30.01

2. Postępowanie cywilne, kierunek: prawo, IV rok: wtorki, sala nr 2, Dom Studencki Kronos

1.10 – dzień rektorski

15.10

29.10

12.11

26.11

10.12

7.01

21.01

3. Prawo upadłościowe, kierunek: prawno-menedżerski, II stopień, II rok: wtorki, sala nr 2, Dom Studencki Kronos

8.10 – jednostka organizacyjna

22.10

5.11

19.11

3.12

17.12

14.01

28.01

 

STUDIA NIESTACJONARNE:

 

PRAKTYKA ZAWODOWA:

- Bardzo proszę o zapoznanie się z Etapami odbycia praktyki przed wystosowaniem zapytania o przebieg praktyki, gdyż w większości przypadków odpowiedzi na Państwa pytania znajdują się poniżej:

- > ETAPY ODBYCIA STANDARDOWEJ PRAKTYKI

A) zalogować się do Internetowego Systemu Wsparcia praktyk i wprowadzić:

OBOWIĄZKOWE JEST WPROWADZENIE DANYCH MIN. NA 7 DNI PRZED ROZPOCZĘCIEM PRAKTYKI

- dane dotyczące podstawy odbycia praktyki (ze standardową deklaracją/umową Uczelni, z umową ramową Uczelni, z indywidualną umową Praktykodawcy);
- terminy rozpoczęcia i zakończenia praktyki oraz czas trwania praktyki (120 godzin);
- NIP praktykodawcy;
- nazwę praktykodawcy;
- adres praktykodawcy (należy wypełnić pola: Kraj, Powiat, Województwo, Miejscowość, Kod pocztowy, Poczta, Ulica, Nr domu, Nr lokalu);
- dane dotyczące miejsca odbywania praktyki;

Nie należy: (skutkuje to automatycznym odrzuceniem praktyki)
- wprowadzać danych opiekuna ze strony praktykodawcy;
- zaznaczać oświadczenia o kontakcie z małoletnimi w czasie odbywania praktyki;

B) Po zatwierdzeniu praktyki przez opiekuna, odebrać z dziekanatu umowę lub deklarację i dostarczyć ją do podpisu praktykodawcy

C) Zaliczenie praktyki następuje poprzez:

Zamieszczenie w Internetowym Systemie Wsparcia Praktyk skany dokumentów potwierdzających odbycie praktyki (zaświadczenie o odbyciu praktyki oraz umowa/deklaracja/skierowanie, na których podstawie praktyka była odbywana);

Dokumenty:

Dokumenty, o których mowa powyżej należy zeskanować do pliku pdf, zachowując następującą kolejność:
1) zaświadczenie o odbyciu praktyki,
2) umowa/deklaracja/skierowanie

+ Dostarczyć opiekunowi praktyk oryginały dokumentów zamieszczonych w systemie.

 

Plik powinien być opisany imieniem, nazwiskiem i numerem albumu studenta, według wzoru: Jan Kowalski (123456) - dokumentacja praktyki  .
Plik należy zamieścić w Internetowym Systemie Wsparcia Praktyk, korzystając z opcji: załącz pliki do systemu.

 

 

- > ZALICZENIA JAKO PRAKTYKI PRACY ZAWODOWEJ LUB INNEJ DZIAŁALNOŚCI (W TYM INNEJ PRAKTYKI):

W celu zaliczenia jako praktyki pracy zawodowej lub innej działalności należy:
1) Zalogować się do Insternetowego Systemu Wsparcia Praktyk i wprowadzić dane dotyczące podstawy odbycia praktyki (należy wybrać opcję: praktyka zaliczona na innej podstawie).
2) Pobrać i wypełnić wniosek o zaliczenie jako praktyki pracy zawodowej lub innej działalności (dostępny w zakładce: Do pobrania).

Analogicznie proszę o ząłączenie "Ząswiadczenia o odbytej praktyce".

3) Zamieścić w Internetowym Systemie Wsparcia Praktyk skan wniosku o zaliczenie jako praktyki pracy zawodowej lub innej działalności i dokumentów potwierdzających miejsce i czas zatrudnienia lub wykonywania działalności oraz zakres obowiązków na zajmowanym stanowisku.

Dokumenty:
Dokumenty, o których mowa w pkt 2 należy zeskanować do jednego pliku pdf, zachowując następującą kolejność:
1) wniosek o zaliczenie jako praktyki pracy zawodowej lub innej działalności,
2) dokumenty potwierdzające zatrudnienie lub wykonywanie innej działalności.
Plik powinien być opisany imieniem, nazwiskiem i numerem albumu studenta, według wzoru: Jan Kowalski (123456) - dokumentacja praktyki  .
Plik należy zamieścić w Internetowym Systemie Wsparcia Praktyk korzystając z opcji: dodaj załącznik.

4) Dostarczyć opiekunowi praktyk oryginały dokumentów zamieszczonych w systemie.

+ DOSTARCZENIE WW. DOKUMENTÓW:

z oryginały dokumentów należy przekazać opiekunowi podczas konsultacji, drogą pocztową (na adres: Katedra Postępowania Cywilnego, Wydział Prawa i Administracji UMCS, Pl. M.Curie Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin) lub zostawić na portierni w budynku Wydziału

dopiero po dopełnieniu tych formalności praktyka zostanie zaliczona i oceniona

 

 


 

 

 



Załączniki