Due to the settings of your browser and in order to facilitate the functioning of the umcs.pl webpage, the cookies have been installed. By continuing to use this webpage, you accept their usage. You can change this in the settings of you browser.
Przed planowaną konsultacją proszę o kontakt mailowy.
W semestrze letnim 2023/2024:
PONIEDZIAŁEK 13:30 - 14:30 ONLINE! Konsultacje w trybie zdalnym w formie wideokonferencji Moodle Big Blue Button (link)
WTOREK 12:00-13:00 Numer pokoju: B 4.18
Adres
ul. Głęboka 45
20-612 Lublin
O sobie
Zainteresowania naukowe:
- Psychologia środowiskowa
- Interwencje behawioralne względem zachowań prośrodowiskowych
- Psychologia wpływu społecznego
- Eksperyment terenowy w psychologii społecznej
Działalność naukowa
Leoniak, K.J., Gazdowska, Z. (2021). Persuasion Wars as a Useful Tool for Teaching Social Influence: A Replication With Direct Measure of Pedagogical Effectiveness. Teaching of Psychology, 48(5), 1-10. doi:10.1177/00986283211048172
Leoniak, K.J., Cwalina, W. (2020). Measuring light-switching behavior using an occupancy and light data logger. Journal of Visualized Experiments, 155, e60771. doi:10.3791/60771 https://www.jove.com/video/60771
Cwalina, W., Leoniak, K. J. (2019). Społeczna odpowiedzialność biznesu jako strategia kształtowania pozytywnego wizerunku i reputacji hotelu. FOLIA TURISTICA, 57.
Leoniak, K.J., Cwalina, W. (2019). The role of normative prompts and norm support cues in promoting light-switching behavior: A field study. Journal of Environmental Psychology, 64, 1-11. https://doi.org/10.1016/j.jenvp.2019.04.014
Leoniak, K. J., Maj, K. (2016). A slice of hygiene: justification and consequence in the persuasiveness of prescriptive and proscriptive signs. Social influence, 11(4), 271-283. https://doi.org/10.1080/15534510.2016.1267663