Zał. 1. do Regulaminu Programu Absolwent UMCS
Regulamin „Karty Absolwenta UMCS”
I. Postanowienia ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady realizacji Programu Absolwent UMCS w części dotyczącej „Karty Absolwenta UMCS”, zwanej dalej „kartą”.
- Organizatorem i koordynatorem Programu, jak również działalności związanej z wydawaną w ramach niego kartą, jest Biuro Rozwoju Kompetencji UMCS, mieszczące się w Lublinie przy ul. Sowińskiego 12, pok. 6, działające w strukturze oraz w imieniu Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej z siedzibą w Lublinie, 20-031, pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5, NIP: 712-010-36-92, REGON: 000001353 (zwane dalej „Organizatorem”).
- Karta Absolwenta UMCS służy do identyfikacji uczestników Programu Absolwent UMCS (zwanych dalej „Uczestnikami”), którzy mogą korzystać z uprawnień i przywilejów w ramach specjalnie przygotowanej dla nich oferty.
- Karta wydawana jest bezpłatnie i na czas nieokreślony absolwentom Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie.
- Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia Programu w każdym czasie bez podania przyczyny z trzymiesięcznym okresem uprzedzenia. W takim przypadku informacja o zakończeniu programu umieszczona zostanie na stronie internetowej www.absolwent.umcs.pl oraz przesłana mailem w newsletterze do uczestników Programu, zaś wszystkie wydane karty rabatowe po tym okresie ulegną unieważnieniu.
II. Uczestnicy Programu Absolwent UMCS oraz zasady wydawania karty
- Karta wydawana jest wyłącznie absolwentom UMCS (wszystkich typów, kierunków oraz roczników studiów).
- Jednostką uprawnioną do wydawania Karty na wniosek absolwenta jest Biuro Rozwoju Kompetencji UMCS, zwane dalej „BRK UMCS”.
- W celu otrzymania karty absolwent przystępujący do Programu zobowiązany jest do wypełnienia formularza zgłoszeniowego do Programu Absolwent UMCS znajdującego się na stronie www.absolwent.umcs.pl
- Osoba przystępująca do Programu zobowiązana jest do potwierdzenia prawdziwości danych podanych w formularzu poprzez stosowne oświadczenie składane pod groźbą odpowiedzialności karnej.
- Wypełnienie i złożenie wniosku o wydanie karty jest równoznaczne z akceptacją jej regulaminu.
- Karta może zostać wysłana pocztą na adres do korespondencji podany w formularzu po zaznaczeniu opcji „Wysyłka na wskazany adres” - opcja ta dotyczy osób zamieszkałych poza Lublinem. Czas realizacji wysyłki wynosi do 10 dni roboczych od momentu wysłania formularza zgłoszeniowego.
- Osoby zamieszkałe w Lublinie oraz pozostałe, które zaznaczyły w formularzu "odbiór osobisty", odbierają karty w Biurze Programu Absolwent UMCS (od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 Lublin, ul. Sowińskiego 12/6). Karta wydawana jest po spełnieniu wszystkich wymogów formalnych i można ją odebrać po upływie 7 dni roboczych od momentu wypełnienia formularza na stronie internetowej.
- Uczestnik Programu w każdym momencie może zrezygnować z uczestnictwa w projekcie, składając pisemną rezygnację, która wiąże się z koniecznością zwrotu Karty. Z chwilą wystąpienia z Programu wszelkie dane osobowe dotyczące uczestnika zostaną usunięte z bazy danych prowadzonej przez Biuro Karier w celu realizacji ww. programu.
- W przypadku zgubienia karty, należy o tym fakcie poinformować pracownika Biura Rozwoju Kompetencji UMCS za pośrednictwem poczty elektronicznej: program.absolwent@umcs.pl.
- Uczestnik Programu może ubiegać się o wydanie nowej karty o nowym numerze, po wniesieniu opłaty w wysokości 25 zł, w przypadku zgubienia, zniszczenia lub kradzieży karty.
III. Ochrona danych osobowych uczestników Programu Absolwent UMCS
- Przystępując do Programu Uczestnik zostaje poproszony o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w Formularzu zgłoszeniowym przez Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie dla celów związanych z realizacją Programu Absolwent, w tym prowadzenia ewidencji Uczestników, a także w celach informacyjnych i promocyjnych, związanych z realizacją Programu. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych we wskazanych w Formularzu zgłoszeniowym celach jest dobrowolne, chociaż w przypadku części zgód konieczne dla przystąpienia do Programu.
- Uczestnik Programu zostaje również poproszony o wyrażenie zgody na otrzymywanie informacji o promocjach i ofertach UMCS, skierowanych do Uczestników Programu, na wskazany w Formularzu zgłoszeniowym adres e-mail lub telefon. Wyrażenie zgody na wykorzystanie wskazanych urządzeń telekomunikacyjnych jest dobrowolne, chociaż konieczne dla otrzymywanie informacji o ofertach związanych z realizacją Programu drogą elektroniczną lub np. za pomocą sms-a.
- Dane osobowe Uczestników Programu gromadzone są w elektronicznej Bazie uczestników Programu Absolwent UMCS, zwanej dalej „Bazą”. Zakres danych przechowywanych w Bazie jest zgodny z zakresem danych zgromadzonych za pomocą Formularza.
- Administratorem danych osobowych Uczestników Programu, zgromadzonych w bazie jest Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie z siedzibą przy pl. Marii Curie-Skłodowskiej 5, 20-031 Lublin. Administrator danych osobowych powołał osobę nadzorującą prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którą można skontaktować się pod adresem: dane.osobowe@poczta.umcs.lublin.pl W razie jakichkolwiek wątpliwości lub pytań związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, prosimy o kontakt pod tym adresem e-mail.
- Dane osobowe Uczestników Programu będą przetwarzane w oparciu o wyrażoną przez nich zgodę, w granicach, w jakich Uczestnicy wyrazili tę zgodę.
- UMCS będzie wykorzystywał zgromadzone w Bazie dane osobowe do czasu zgłoszenia ewentualnego sprzeciwu wobec ich przetwarzania lub żądania ich usunięcia lub wycofania zgody na ich przetwarzanie, a po tym czasie UMCS może wykorzystywać dane Uczestników jedynie w celu zabezpieczenia roszczeń związanych z uczestnictwem w Programie, aż do czasu ich wygaśnięcia lub w innych celach i przez czas przewidziany przepisami prawa.
- Prawo do przetwarzania i publikowania danych osobowych Uczestników zgromadzonych w bazie ma wyłącznie Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, który zobowiązuje się zabezpieczać przedmiotowe dane zgodnie z wymogami przepisów prawa powszechnego, w szczególności regulacjami zawartymi w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Uniwersytet zobowiązuje się nie udostępniać tych danych innym podmiotom oraz oświadcza, że nie będą one przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych.
- Dane teleadresowe Absolwentów, znajdujące się w bazie, mogą być udostępniane innym Uczestnikom Programu wyłącznie za zgodą osób, których one dotyczą.
- Każdy Uczestnik Programu ma prawo do dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, a także żądania ich usunięcia z Bazy, co jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w Programie.
- Każdy Uczestnik ma również prawo do wniesienia żądania o zaprzestanie lub ograniczenie przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do złożenia skargi do organu nadzorczego monitorującego przestrzeganie przepisów prawa w zakresie ochrony danych osobowych.
- Każdy Uczestnik ma ponadto prawo do wycofania zgody, na podstawie której jego dane osobowe są wykorzystywane przez UMCS, w dowolnym momencie, przy czym wycofanie zgody nie ma wpływu na przetwarzanie danych, którego dokonano przed wycofaniem tej zgody.
IV. Założenia i zasady dotyczące Karty Absolwenta UMCS
- „Karta Absolwenta UMCS”, zwana dalej "kartą", służy do identyfikacji uczestników Programu Absolwent UMCS i składa się z dwóch stron:
a) awersu, który zawiera grafikę związaną z Programem Absolwent UMCS, nazwę projektu: „Karta Absolwenta UMCS”, logotyp UMCS, numer karty, adres strony internetowej: www.absolwent.umcs.pl oraz elementy stałe związane z wymogami technicznymi określonymi przez producenta karty (dot. kart przedpłaconych),
b) rewersu zawierającego miejsce na czytelny podpis uczestnika Programu Absolwent UMCS oraz elementy stałe związane z wymogami technicznymi określonymi przez producenta karty.
- Wizualizacja karty ma charakter zmienny.
- Karta uprawnia posiadacza do korzystania ze specjalnie przygotowanej dla absolwentów oferty UMCS oraz ze zniżek i rabatów udzielanych przy zakupie towarów i usług w firmach i instytucjach współpracujących z Programem, zwanych Partnerami Programu, na mocy umów zawartych z UMCS.
- Kartą posługiwać może się jedynie osoba, która zarejestrowała się w Programie Absolwent UMCS i złożyła czytelny podpis (imię i nazwisko) na jej rewersie.
- Zniżki obejmują kategorie takie, jak: kultura i rozrywka (np. teatry, kluby), zdrowie i uroda (np. prywatne poradnie, optyk), edukacja i rozwój (np. szkolenia, kursy językowe, księgarnie), turystyka i sport (np. agencje turystyczne, sklepy sportowe, kluby fitness) i inne (np. ubezpieczenia, salony kosmetyczne, restauracje).
- Aktualne zestawienie zniżek i rabatów na usługi i produkty oferowane uczestnikom Programu Absolwent UMCS oraz lista aktywnych Partnerów znajduje się na stronie internetowej: www.absolwent.umcs.pl oraz udostępniana jest uczestnikom Programu w formie bezpłatnej ulotki dołączanej do Karty Absolwenta.
- Oferta dla absolwentów (w tym wykaz zniżek i ich wysokość) oraz lista firm współpracujących z UMCS w ramach Programu Absolwent UMCS mogą ulec zmianie. Aktualne informacje na ten temat są zamieszczane na stronie internetowej www.absolwent.umcs.pl na co najmniej 48 godzin przed wprowadzeniem modyfikacji.
- W przypadku wycofania się Partnera z Programu, wcześniej uznawane w nim rabaty mogą być anulowane, przy czym organizator Programu jest zobowiązany do poinformowania o tym fakcie uczestników we właściwym miejscu w portalu internetowym Programu oraz ma obowiązek niezwłocznie usunąć Partnera z listy Partnerów Programu Absolwent UMCS.
- Przykładowe przywileje wynikające z posiadania Karty Absolwenta UMCS:
a) dostęp do strony internetowej Programu oraz możliwość korzystania ze wszystkich jej narzędzi,
b) dostęp do aktualnych informacji w formie newslettera o ofercie edukacyjnej UMCS w zakresie dokształcania i podnoszenia kwalifikacji zawodowych oraz rozwijającej się ofercie Programu,
c) zniżki na studia podyplomowe oraz kursy i szkolenia dla posiadaczy Karty Absolwent UMCS oraz członków ich rodzin,
d) dostęp do zbiorów Biblioteki Głównej UMCS i infrastruktury sportowej Uczelni na preferencyjnych warunkach,
e) bezpłatny wstęp do Ogrodu Botanicznego UMCS,
f) system zniżek i rabatów przyznawanych absolwentom przez firmy i instytucje zewnętrzne, których lista udostępniona jest na stronie internetowej Programu w zakładce „Oferty Programu Absolwent”,
g) zniżki na oferty Akademickiego Centrum Kultury UMCS „Chatka Żaka”, Centrum Kultury Fizycznej UMCS i innych jednostek UMCS (oferta UMCS udostępniona jest na stronie internetowej Programu w zakładce „Oferty Programu Absolwent”),
h) udział w wydarzeniach, spotkaniach i konferencjach organizowanych w UMCS w ramach Programu Absolwent UMCS,
i) korzystanie z doradztwa zawodowego i coachingu prowadzonego przez Biuro Rozwoju Kompetencji UMCS,
j) dostęp do ofert pracy, praktyk i staży zamieszczanych przez Biuro Rozwoju Kompetencji UMCS w serwisie www.absolwent.umcs.pl,
k) rozwój swoich zainteresowań w klubach tematycznych (m.in. w klubach: Squasha, Szachowym),
l) uczestnictwo w imprezach kulturalnych, sportowych oraz w wybranych wydarzeniach naukowych na specjalnych warunkach (bezpłatnie lub w przypadku imprez biletowanych ze zniżką),
- Posiadacz Karty przed dokonaniem zakupów lub realizacją danej usługi powinien okazać sprzedawcy kartę oraz upewnić się, że w tym punkcie jest ona respektowana.
- Każdy Partner Programu ma obowiązek udzielić rabatu w wysokości i na zasadach określonych w umowie z UMCS.
- Problemy związane z nieuznawaniem karty przez punkty partnerskie uczestnik Programu może zgłaszać na adres: program.absolwent@umcs.pl.
V. Partnerzy oraz Sponsorzy uczestniczący w programie Karta Absolwenta UMCS
- Partner/Sponsor programu „Karta Absolwenta UMCS” to firma, instytucja, przedsiębiorca, organizacja itp., którzy przystąpili do programu na podstawie umowy zawartej z UMCS, dotyczącej realizacji programu i określającej szczegółowe zasady przyznania zniżek i rabatów Uczestnikom programu.
- Wyboru Partnerów/Sponsorów programu dokonują pracownicy Biura Rozwoju Kompetencji UMCS.
- Uczestnicy programu mogą dodatkowo zgłaszać swoje propozycje współpracy oraz pomysły na adres e-mail: program.absolwent@umcs.pl.
- Partner/Sponsor programu udziela jego Uczestnikom rabatów/przywilejów na zasadach określonych w odrębnej umowie, opisanych na stronie internetowej: www.absolwent.umcs.pl.
- Przedstawiciel Partnera programu ma prawo prosić właściciela karty o jej okazanie, jak również innego dokumentu tożsamości (dowodu osobistego, prawa jazdy lub paszportu) w celu potwierdzenia prawa do zniżek.
- W sytuacji, kiedy uczestnik Programu Absolwent UMCS odmówi okazania karty lub dokumentu potwierdzającego tożsamość, Partner Programu może odmówić udzielenia rabatu na wybraną usługę lub towar.
VI. Postanowienia końcowe
- Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu w trakcie jego trwania oraz zobowiązuje się niezwłocznie informować o tym fakcie na stronie internetowej www.absolwent.umcs.pl .
- Wszelkie spory wynikające z używania karty rozstrzygane będą przez koordynatora Programu, będącego pracownikiem Biura Rozwoju Kompetencji UMCS.
- Odwołanie od decyzji wydanej przez pracownika Biura Rozwoju Kompetencji UMCS składa się do Dyrektora Centrum Promocji UMCS w terminie 14 dni od daty doręczenia decyzji.
- W przypadku sporów wymagających rozstrzygnięć sądowych, rozstrzygać będzie sąd właściwy dla siedziby organizatora.
- Wszelkie uwagi, wnioski związane z realizacją Programu Absolwent UMCS oraz funkcjonowaniem karty można zgłaszać na adres: program.absolwent@poczta.umcs.lublin.pl.
Regulamin karty przedpłaconej mBank - wersja pdf