Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Semestr zimowy, Rok akademicki 2020/2021
Kontakt:
MS TEAMS kod: p4zcdus lub e-mail
wtorek: 11.00 - 12.30 (MsTeams)
czwartek: 10.00 - 11.30 (pokój 719, Rektorat)
Pracownik (adiunkt) Katedry Mikroekonomii i Ekonomii Stosowanej, Wydziału Ekonomicznego, Uniwersytetu Marii Skłodowskiej-Curie w Lublinie.
Absolwent Wydziału Ekonomicznego UMCS w Lublinie. Tytuł doktora nauk ekonomicznych, również uzyskał w na Wydziale Ekonomicznym, UMCS w Lublinie.
W ramach programu TEMPUS odbył staż w Uniwersytecie we Florencji (Włochy). Uczestnik programu ERASMUS w ramach którego prowadził zajęcia z zakresu rozwoju obszarów wiejskich na Słowacji (Slovak University of Agriculture in Nitra), Litwie (Aleksandras Stulginskis University of Kaunas) we Włoszech (University of Padua).
W ramach programu Erasmus+ Teaching Staff Mobility Program, Visiting Scholar prowadził wykłady z przedmiotów Market research and analyzes, Project cycle management, Management of rural areas development w Aleksandras Stulginskis University of Kaunas na Litwie. Uczestnik International Week (Erasmus+) w Mendel University in Brno (Czechy).
W działalności naukowo-dydaktycznej zajmuje się problematyką zarządzania i marketingu w przedsiębiorstwach sektora agrobiznesu, badań i analiz zachowań nabywców na rynku żywności.
Działalność dydaktyczną łączy z praktyką poprzez współpracę z samorządem terytorialnym (wykonanie ekspertyzy) oraz prowadzenie szkoleń z zakresu wspierania przedsiębiorczości. Autor ponad 50 publikacji (również anglojęzycznych) oraz ekspertyz oraz innych opracowań naukowo-badawczych, uczestnik wielu konferencji krajowych i międzynarodowych z zakresu konkurencyjności i zarządzania w agrobiznesie, marketingu i zachowań konsumenckich.
Członek Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu, Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego Oddział w Lublinie oraz Eurasia Business and Economics Society.