Specjalista/tka ds. obsługi klienta i sprzedaży (j. niemiecki)

Numer referencyjny
430/2024
Data dodania
03.07.2024
Data ważności
31.07.2024
Rodzaj oferty
Praca stała
Branża
Inne
Miejsce pracy
Lubelskie
Nazwa Firmy
TEMARED Sp. z o.o.
Profil firmy

TEMARED jest producentem wielofunkcyjnych przyczep bagażowych oraz przyczep specjalistycznych do przewozu samochodów, pojazdów budowlanych, motocykli, quadów oraz łodzi. Firma produkuje ponad 50 000 przyczep rocznie, które sprzedawane są w ponad 250 punktach w 47 krajach. W 2024 roku firma po raz piąty otrzymała nagrodę Diament Forbes dla najdynamiczniej rozwijających się polskich firm. Grupa TEMARED należy do grona największych pracodawców w województwie lubelskim zatrudniając ponad 500 wykwalifikowanych specjalistów.

Dane kontaktowe
Strona www
Wymagania wobec kandydatek i kandydatów

Nasze wymagania:

-bardzo dobra znajomość języka niemieckiego - warunek konieczny,
-łatwość nawiązywania kontaktów,
-gotowość do uczenia się specyfikacji oferowanych produktów,
-obsługa komputera oraz pakietu MS Office (w szczególności Excel).

Zakres zadań

Twój zakres obowiązków:

-kontakt telefoniczny i mailowy z klientem,
-wizyty u obecnych i potencjalnych klientów podczas delegacji służbowych,
-kompleksowa obsługa zamówień od klientów,
-odpowiadanie na zapytania Klientów (odnośnie terminów realizacji zamówień, dostępności produktów itp.),
-wspieranie Klientów w zakresie całego procesu - od zapytania ofertowego do dostarczenia produktu.

Oferowane warunki

Nasze wymagania:

-bardzo dobra znajomość języka niemieckiego - warunek konieczny,
-łatwość nawiązywania kontaktów,
-gotowość do uczenia się specyfikacji oferowanych produktów,
-obsługa komputera oraz pakietu MS Office (w szczególności Excel).

Sposób aplikowania

CV prosimy przesyłać na adres mailowy: praca@temared.com 

Znajdź ofertę