Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Koło Naukowe Public Relations UMCS serdecznie zaprasza wszystkich zainteresowanych na spotkanie z Jakubem Smarzem! Tematem spotkania będzie wielowymiarowa komunikacja globalnej organizacji na rynku Polskim. Poruszone zostaną kwestie komunikacji i marketingu w obszarze B2B.
Jakub Smarz - manager i ekspert z ponad 15-letnim doświadczeniem w obszarach komunikacji korporacyjnej. Aktualnie pracującym na stanowisku Marketing and Communications Lead Accenture w Polsce, firmie będącej liderem usług transformacji technologicznej na rzecz globalnych przedsiębiorstw, a także organizacji rządowych i pozarządowych. W Accenture odpowiada za: wizerunek marki na rynku polskim, marketing kliencki, markę pracodawcy (EB) i komunikację wewnętrzną.
Absolwent Wydziału Politologii UMCS w Lublinie, gdzie obronił pracę: „Kreowanie wizerunku miast na przykładzie Lublina". Doświadczenie zawodowe zdobywał w komunikacji i marketingu wewnątrz organizacji m.in. na stanowisku Specjalisty ds. Marketingu w Banku Zachodnim WBK (Santander Group) oraz w agencjach Public Relations.
Termin: 17 kwietnia 2023 r. (poniedziałek), godz. 13:00
Miejsce: Wydział Politologii i Dziennikarstwa UMCS (ul. Głeboka 45, Lublin), aula A.1.09
>>Link do wydarzenia na Facebooku<<
źródło: Wydział Politologii i Dziennikarstwa UMCS