Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Zastanawiałeś/aś się kiedyś, o co właściwie chodzi z konferencjami prasowymi? W jakim celu się je organizuje? Jak przebiega taka konferencja prasowa? Co zrobić, aby była ona udana? Jeśli tak, to mamy dla Ciebie wspaniałą wiadomość. Już w najbliższy wtorek możesz poznać odpowiedzi na te i inne pytania podczas spotkania z Eweliną Jaskułą - ekspertką ds. komunikacji, która zdradzi nam „Jaki jest sekret udanej konferencji prasowej?”.
Termin: 5 listopada br., o godz. 13.00
Miejsce: aula A.1.16 - Wydział Politologii i Dziennikarstwa UMCS (ul. Głęboka 45)
Wstęp wolny.
Ewelina Jaskuła - ekspertka ds. komunikacji z dziesięcioletnim doświadczeniem, specjalizująca się zarówno w PR produktowym, jak i korporacyjnym. Do prowadzenia projektów podchodzi w sposób kompleksowy i kreatywny, od opracowania i wdrażania strategii, poprzez organizację eventów, kontakty z mediami, aż po raportowanie efektów.
Pracowała dla klientów z różnych branż: konsumenckiej, zdrowia, urody, FMCG, handlu detalicznego, edukacji, IT, takich jak: Centrum Medyczne CMP, Nivea, Velis Real Estate Tech, Nestle, TK Maxx, Urząd Miasta Warszawy i innych. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim i Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego.
Od 2016 roku związana jest z Good One PR - agencją strategicznego zarządzania komunikacją. Obecnie pracuje na stanowisku Account Manager – Healthcare & Lifestyle Team Leader, na którym odpowiada za opracowywanie strategii PR, prowadzenie kampanii społecznych i edukacyjnych, opracowywanie materiałów prasowych i komunikacyjnych i nie tylko.
Organizatorem spotkania jest Koło Naukowe Public Relations UMCS.
źródło: Wydział Politologii i Dziennikarstwa UMCS