Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Portal internetowy spodkopca.pl opracował ranking polskich uczelni publicznych na Facebooku. Przyjrzano się profilom niemal 60 polskich uniwersytetów pod kątem liczby fanów, zameldowań, a także zaangażowania w działania prowadzone przez profile.
Z przyjemnością informujemy, że profil Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie zajął pierwsze miejsce w rankingu jako strona najbardziej angażująca użytkowników Facebooka. Mowa oczywiście o danych z początku kwietnia br., ponieważ media społecznościowe charakteryzują się dużą zmiennością. Niemniej jednak powodzenie profilu UMCS można dostrzec choćby poprzez zestawienie interakcji w ogólnodostępnych statystykach Facebooka. Aktualnie interakcje wynoszą ok. 2 400. Dla porównania Uniwersytet Warszawski: 1 600, Uniwersytet Jagielloński: 1 900, Katolicki Uniwersytet Lubelski: 1 600. (Więcej danych w załączonym printscreenie)
Nasz profil znajduje się również w czołówce pod względem polubień strony – w rankingu Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie uplasował się na 4. miejscu, został wyprzedzony jedynie przez Uniwersytet Warszawski, Akademię Górniczo-Hutniczą im. S. Staszica w Krakowie oraz Uniwersytet Jagielloński.
W podsumowującym cały ranking zestawieniu znaleźliśmy się na 3. miejscu. Na podium wyprzedzili nas jedynie Uniwersytet Warszawski oraz Uniwersytet Jagielloński.
Zestawienie interakcji, zaczerpnięte ze statystyk strony UMCS na Facebooku
(kliknij w miniaturę, aby powiększyć obraz)
Źródło: http://spodkopca.pl/polskie-uczelnie-publiczne-facebooku-ranking/