Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Szanowni Państwo,
zgodnie z postanowieniami Statutu UMCS z dnia 29 maja 2019 r. w posiedzeniach Senatu naszej uczelni mogą uczestniczyć z głosem doradczym prorektorzy, kanclerz, kwestor oraz przedstawiciele związków zawodowych działających w Uniwersytecie. Tym samym członkowie naszej wspólnoty niewskazani powyżej oraz niezaproszeni przez Rektora, nie mogą brać udziału w posiedzeniach Senatu.
W związku z powyższym, w odpowiedzi na pojawiające się zapytania dotyczące możliwości uzyskania informacji z obrad Senatu odbywających się na naszej uczelni od września do czerwca (zwyczajowo w ostatnią środę miesiąca) informujemy, że wszystkie akty prawne przyjęte podczas posiedzeń regularnie publikowane są na stronie www.umcs.pl.
Członkowie społeczności akademickiej UMCS mogą również zwrócić się do Centrum Prawno-Organizacyjnego UMCS z prośbą o udostępnienie protokołów z obrad – są one jawne dla członków naszej akademickiej wspólnoty.
Przypominamy również Państwu, że Senatorowie, jako przedstawiciele poszczególnych grup pracowniczych na UMCS, są odpowiedzialni za przekazywanie informacji z posiedzeń Senatu, grupom pracowników, których reprezentują.