Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
21 czerwca 2016 r. na Wydziale Ekonomicznym UMCS odbył się egzamin, podczas którego studenci kierunku Zarządzanie o specjalności: Reklama i nowoczesne formy komunikacji marketingowej przedstawiali swoje strategie marketingowe. Była to część programu przedmiotu "E-marketing i social media", prowadzonego przez zewnętrznych praktyków, którego celem jest łączenie nauki z biznesem. W tym roku program zajęć objęła swoim patronatem firma POL-MAK S.A., zaś w ramach współpracy studenci opracowywali strategię działań online dla tej właśnie marki.
Studenci zostali podzieleni na grupy projektowe na bazie testu osobowości i otrzymali od POL-MAK S.A. aktualny brief marketingowy, dotyczący marki. Każda z grup fukcjonowała jak mała agencja interaktywna, która prowadzi badania rynku i opracowuje strategię działań. Tego typu projekty, realizowane w naszej uczelni już kolejny rok, są wzorowane na na programach dydaktycznych najlepszych szkół biznesowych w Europie. Studenci nie tylko poznają w praktyce pracę w szeroko pojętym marketingu, ale przede wszystkim, dzięki kontaktowi z klientem są przygotowani do wejścia w świat marek, budżetów i kampanii reklamowych.
Zdjęcie powyżej: Bartosz Proll