Jednostki i pracownicy - książka adresowa

mgr Beata Bezpalko

Stanowisko
specjalista
Jednostki
LABORATORIUM BADAŃ NAD NEUROEDUKACJĄ
Adres e-mail
Wyświetl

O sobie

Pracownik Instytutu Pedagogiki, Labolatorium Badan nad Neuroedukacją

 

Kwalifikacje i specjalistyczne uprawnienia:

Pedagog przedszkolny i wczesnoszkolny z edukacją w systemie M. Montessori

Oligofrenopedagog

Diagnosta i terapeuta integracji sensorycznej

 

Kursy doskonalące:

Diagnoza i terapia SI małego dziecka.

Warsztaty - ,,Diagnoza procesów sensorycznych dziecka - DC 0- 3R

Specyficzne trudności w uczeniu się dzieci w pierwszych latach nauki szkolnej. Spojrzenie

 z perspektywy zaburzeń neurorozwojowych i sensomotorycznych.

Neurodydaktyka nauczanie przyjazne Mózgowi.

Trudne zachowania u osób z ASD.

Dwustopniowy kurs integracji sensorycznej nadający uprawnienia terapeuty integracji    sensorycznej

 oraz kwalifikacje do diagnozowania, planowania i prowadzenia terapii integracji sensorycznej.

Kurs z zakresu ,, Zaburzenia integracji sensorycznej. Jak je rozpoznać"

Wczesne symptomy autyzmu.

Trening aktywności zawodowej oraz Trening kompetencji i umiejętności społecznych.

Warsztaty z komunikacji interpersonalnej oraz Trening aktywności zawodowej z elementami autoprezentacji.

Szkolenie trenesrkie i uzyskane rekomendacje do prowadzenia zajęć metodą ,,Sensoplastyka - Plastyka sensoryczna".

Kurs Freblowski w zakresie: filozofia edukacyjna F. Froebla, rozwój dziecka i jego obserwacja,

metodyka pracy z materiałami dydaktycznymi, koszyk skarbów i zabawa heurystyczna, rozwijanie kompetencji narracyjnych dzieci, edukacja matematyczna, gry ruchowe, śpiew i zabawa, prace ręczne i konstruowanie, edukacja w plenerze.

 

 

 

 

 


Działalność naukowa

Działalność naukowa

 

Aktualna tematyka badawcza

Badania z zakresu nadwrażliwości dotykowej

 

Publikacje

Bezpalko, B.  Sposoby niwelowania zachowań agresywnych przez nauczycieliu w odniesieniu do potrzeb dzieci. ,, Problemy Opiekuńczo - Wychowawcze" (2019). nr 8, s. 31-39

Bezpalko, B., Chojak, M. Teoria wysokiej wrażliwości jako mit oparty na założeniach integracji sensorycznej. ,,Edukacja Jutra. Analiza zjawisk i procesów edukacji - z myślą o przyszłości" (2024).,s. 437 - 446

 

Konferencje

XXIX Tatrzańskie Sympozjum Naukowe „Edukacja jutra” w Zakopanem - 2023. Tytuł wystąpienia: ,,Teoria wysokiej wrażliwości jako mit oparty na założeniach integracji sensorycznej".