Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
- Znajomość języka włoskiego (C1) i angielskiego (B2) - Dyspozycyjność do pracy w biurze w Lublinie (dzielnica Czechów) - Umiejętność obsługi systemu Windows i pakietu MS Office - Otwartość w relacjach z klientami - Komunikatywność i nastawienie na pracę z ludźmi - Wysoka kultura osobista i orientacja na klienta
Zakres zadań
- Zapewnienie wsparcia klienta przy zakupie samochodów elektrycznych lub wsparcia posprzedażowego - Nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami - Bieżące raportowanie w systemach
Oferowane warunki
- Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę na pełny etat od pierwszego dnia współpracy - Pakiet socjalny (kafeteria MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie) - Szkolenia w pełni przygotowujące do pracy - Możliwości rozwoju - Praca w międzynarodowym środowisku