Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Specjalista/tka ds. obsługi klienta i sprzedaży (j. niemiecki)
Numer referencyjny
430/2024
Data dodania
03.07.2024
Data ważności
31.07.2024
Rodzaj oferty
Praca stała
Branża
Inne
Miejsce pracy
Lubelskie
Nazwa Firmy
TEMARED Sp. z o.o.
Profil firmy
TEMARED jest producentem wielofunkcyjnych przyczep bagażowych oraz przyczep specjalistycznych do przewozu samochodów, pojazdów budowlanych, motocykli, quadów oraz łodzi. Firma produkuje ponad 50 000 przyczep rocznie, które sprzedawane są w ponad 250 punktach w 47 krajach. W 2024 roku firma po raz piąty otrzymała nagrodę Diament Forbes dla najdynamiczniej rozwijających się polskich firm. Grupa TEMARED należy do grona największych pracodawców w województwie lubelskim zatrudniając ponad 500 wykwalifikowanych specjalistów.
-bardzo dobra znajomość języka niemieckiego - warunek konieczny, -łatwość nawiązywania kontaktów, -gotowość do uczenia się specyfikacji oferowanych produktów, -obsługa komputera oraz pakietu MS Office (w szczególności Excel).
Zakres zadań
Twój zakres obowiązków:
-kontakt telefoniczny i mailowy z klientem, -wizyty u obecnych i potencjalnych klientów podczas delegacji służbowych, -kompleksowa obsługa zamówień od klientów, -odpowiadanie na zapytania Klientów (odnośnie terminów realizacji zamówień, dostępności produktów itp.), -wspieranie Klientów w zakresie całego procesu - od zapytania ofertowego do dostarczenia produktu.
Oferowane warunki
Nasze wymagania:
-bardzo dobra znajomość języka niemieckiego - warunek konieczny, -łatwość nawiązywania kontaktów, -gotowość do uczenia się specyfikacji oferowanych produktów, -obsługa komputera oraz pakietu MS Office (w szczególności Excel).