Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży B2B (Branża chemiczna) - k/m
Numer referencyjny
24/2025
Data dodania
13.01.2025
Data ważności
31.01.2025
Rodzaj oferty
Praca stała
Branża
Biotechnologie/Chemia
Miejsce pracy
Lublin
Nazwa Firmy
Centro-chem sp. z o.o. sp.k.
Profil firmy
Firma Centro-Chem powstała w 1998 roku z inicjatywy kilkuosobowej grupy przyjaciół. Początkowo mała, lokalna firma, dysponująca jednym autem ciężarowym, dystrybuująca surowce wśród okolicznych odbiorców, z biegiem lat rozwinęła się do jednego z największych dostawców surowców chemicznych w Polsce.Obecnie nasza firma zatrudnia ponad 130 osób i prowadzi działalność o zasięgu międzynarodowym. Posiadamy własne powierzchnie biurowe i magazynowe, własną flotę aut ciężarowych i dostawczych.
Mimo upływu wielu lat, naszej firmie przyświecają te same wartości, na bazie których powstała – rzetelność, dbałość o Klienta i przyjazne środowisko pracy.Jesteśmy dynamicznym zespołem pełnym pasji i zapału, który stawia sobie za cel dostarczanie Klientom produktów najwyższej jakości, dbając jednocześnie o zapewnienie najkorzystniejszych cen. Dzięki takiej strategii działania osiągnęliśmy pierwotnie założone cele. Cieszymy się zaufaniem ponad 2000 firm w kraju, Europie i na całym świecie, a ich grono wciąż się powiększa.
Wykształcenie wyższe – mile widziane kierunki takie jak: chemia, biotechnologia, zootechnika, żywienie zwierząt, technologia pasz, lub inne pokrewne, które dadzą Ci solidne podstawy do pracy w tej roli.
Ambicja i zorientowanie na cel – zależy nam na osobach, które nie boją się wyzwań, mają energię do działania i konsekwentnie dążą do realizacji swoich długoterminowych celów.
Zdolności komunikacyjne na wysokim poziomie – potrafisz nawiązywać i rozwijać relacje biznesowe, słuchać klientów i proponować rozwiązania, które odpowiadają ich potrzebom.
Gotowość do nauki i rozwoju – oferujemy dostęp do platformy Udemy oraz szkolenia byś mógł stale rozwijać swoje kompetencje.
Samodzielność i inicjatywa – działasz proaktywnie, szukasz nowych możliwości. Doceniamy Twoją niezależność i zapewniamy Ci przestrzeń do samodzielnego podejmowania decyzji oraz wdrażania pomysłów.
Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (B2).Mile widziane, ale niekonieczne
Zakres zadań
Pozyskiwanie nowych klientów biznesowych w branży chemicznej – docierasz do dużych firm na terenie Polski, wykorzystując różnorodne kanały komunikacji, korzystasz z nowoczesnych narzędzi: platformy B2B dla przemysłu chemicznego, CRM, raportów oraz wsparcia działu marketingu w prospectingu. Budujesz własny, trwały portfel klientów, którzy pozostaną z Tobą na stałe.
Rozwijanie relacji z partnerami biznesowymi – Twoje zadanie to nie tylko sprzedaż, ale też budowanie trwałych i wartościowych relacji z klientami.
Tworzenie ofert i negocjowanie warunków współpracy – dopasowujesz rozwiązania do potrzeb klientów i dbasz o każdy detal transakcji.
Monitorowanie rynku i analiza trendów – aby identyfikować nowe możliwości rozwoju i wyprzedzać potrzeby klientów.
Ścisła współpraca z innymi działami – współpracujesz m.in. z działem zakupów, logistyką, jakości aby zapewnić klientom najwyższą jakość obsługi i kompleksowe wsparcie.
Oferowane warunki
Elastyczne godziny pracy – rozpoczynamy między 7:00 a 8:00.
Pracę w nowoczesnym biurowcu przy ul. Mełgiewskiej w Lublinie.
Dostęp do narzędzi wspierających poszukiwania nowych kontrahentów.
Realne wsparcie działu marketingu w procesie prospectingu.
Dostęp do platformy szkoleniowej Udemy oraz szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych.
Udogodnienia w procesie sprzedaży: własna flota transportowa zapewniająca terminowe i bezpieczne dostawy, duże powierzchnie magazynowe gwarantujące dostępność towaru co zwiększa konkurencyjność oferty i ułatwia finalizację transakcji.
Stałe wsparcie mentora i przełożonego podczas 3-miesięcznego procesu wdrożenia.
Możliwość udziału w targach polskich i międzynarodowych.
Możliwość awansu na samodzielnego Specjalistę ds. Sprzedaży.
Nowoczesne narzędzia pracy m.in. sprzęt komputerowy firmy DELL, CRM, Microsoft 365 (m.in. Outlook, Teams, Sharepoint).
Rozbudowany pakiet benefitów: prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie NNW, Fundusz Emerytalny, wczasy pod gruszą, dofinansowanie wypoczynku dla dzieci i młodzieży, bezpłatny parking, program rekomendacji pracowników, finansowanie studiów podyplomowych czy kursów.