Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Młodszy/a Specjalista/tka ds. Obsługi Klienta i Agenta
Numer referencyjny
706/2024
Data dodania
08.11.2024
Data ważności
31.12.2024
Rodzaj oferty
Praca stała
Branża
Ubezpieczenia
Miejsce pracy
Lublin
Nazwa Firmy
Trasti
Profil firmy
Trasti to nowa, innowacyjna marka na polskim rynku ubezpieczeń. Naszą firmę zbudował zespół uznanych ekspertów z branży finansowej, z wieloletnim doświadczeniem i sukcesami w Polsce. Dzięki nowoczesnym technologiom oraz optymalizacji procesów biznesowych tworzymy ubezpieczenia, które sami chcielibyśmy kupić dla siebie. Nasze produkty wyróżnia jakość, przyjazna technologia i atrakcyjna cena! Stawiamy na prostotę i fair play – nasze ubezpieczenia są zrozumiałe i odpowiadają na najważniejsze potrzeby naszych Klientów.
Jeśli jesteś osobą, która lubi kontakt z ludźmi i szuka pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie – aplikuj już dziś!
- Wykształcenie średnie, - Dobra znajomość obsługi komputera i programów MS Office (w tym Excel, Word, Outlook), - Umiejętność ustalania priorytetów oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy, - Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, - Samodzielność w działaniu, - Chęć uczenia się i samorozwoju, - Wielozadaniowość, - Zdolność łatwego nawiązywania kontaktów i podtrzymywania relacji, - Wysoka kultura osobista, - Dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku - Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży ubezpieczeń, - Mile widziana wiedza w zakresie produktów ubezpieczeniowych, -Mile widziana znajomość języków obcych, np. angielski, ukraiński i/lub rosyjski.
Zakres zadań
- Telefoniczna i mailowa obsługa Klienta oraz Agenta, - Opieka posprzedażowa nad Klientami Firmy (m.in. nanoszenie zmian na polisach, obsługa w zakresie kupna lub sprzedaży pojazdu, terminowa obsługa reklamacji), - Rejestracja zgłoszeń Agentów oraz nadzór nad terminowością i poprawnością ich realizacji, - Zapewnienie profesjonalnej obsługi Klienta i Agenta, - Obsługa korespondencji przychodzącej, - Wsparcie bieżącej pracy działu.
Oferowane warunki
- Ciekawa praca w dynamicznym zespole w nowoczesnej organizacji, z dużą samodzielnością w działaniu, - Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, - Wynagrodzenie stałe + premia, - Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00/9:00-17:00, - Możliwość rozwoju zawodowego, - Miła atmosfera pracy w młodym i dynamicznym zespole, - Narzędzia niezbędne do pracy, - Przyjazne biuro w centrum Lublina, - Szkolenia przygotowujące do pracy.