Konsultant/tka asysty technicznej z językiem francuskim lub hiszpańskim

Numer referencyjny
584/2024
Data dodania
13.09.2024
Data ważności
13.10.2024
Rodzaj oferty
Praca stała
Branża
Informatyka/IT
Obsługa klienta
Miejsce pracy
Lublin
Nazwa Firmy
Comarch S.A.
Profil firmy

Nasz zespół realizuje zadania z zakresu tzw. utrzymania serwerów, sieci komputerowych i urządzeń sieciowych. Sam proces monitorowania tej infrastruktury mamy zautomatyzowany ale zapewnienie reakcji serwisowej w przypadku pojawienia się awarii będzie już… po Twojej stronie.

Ale nie martw się. Będziesz mieć do dyspozycji wszelkie niezbędne narzędzia, dedykowane instrukcje oraz nieograniczony dostęp do naszej Bazy Wiedzy. W przypadku trudniejszych incydentów, będziesz mieć również wsparcie inżynierów z innych zespołów (również tych spoza Comarch).

Dane kontaktowe

Stanisława Leszczyńskiego 60, 20-068 Lublin

Wymagania wobec kandydatek i kandydatów

By rozpocząć pracę u nas, nie musisz mieć doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku – ale jeśli będziesz je mieć, będzie ono mile widziane. Z uwagi na to, że obsługujemy międzynarodowe projekty, niezbędna jest znajomość języka angielskiego (B1/B2: czytanie dokumentacji) oraz na poziomie C1/C2 języka hiszpańskiego lub francuskiego (konwersacja z klientem). Zatem jeśli zależy Ci na rozwoju osobistym w obszarze IT – to aplikuj już dziś!

  • Wykształcenie wyższe (ostatni rok studiów lub po obronie pracy, najlepiej po kierunku: iberystyka lub romanistyka)
  • Minimum 6-12 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta, pracy z dokumentacją techniczną (praca będzie wg instrukcji stanowiskowych)
  • Pełna, profesjonalna znajomość języka hiszpańskiego lub francuskiego (praca wykonywana wyłącznie w języku obcym)
  • Dobra znajomość języka angielskiego (poziom B1/B2)
  • Dbałość o szczegóły, systematyczność, dokładność i terminowość w pracy z mailami, dokumentacją, instrukcjami i zgłoszeniami
  • Gotowość do pracy na pełny etat w systemie zmianowym wg grafiku dyżurów
  • Zdolności analityczne, umiejętność współpracy w zespole
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej (dbałość o szczegóły, pilnowanie terminów, umiejętność zarządzania wieloma zadaniami naraz wg ich priorytetów)
  • Wysoka kultura osobista
  • Profesjonalne podejście do obowiązków – odpowiedzialność, rzetelność, terminowość, zachowywanie ustalonych standardów jakości, proaktywność, gotowość do nauki – podzielimy się z Tobą naszą wiedzą i doświadczeniem
Zakres zadań
  • Komunikacja z klientami i inżynierami z innych linii wsparcia
  • Monitorowanie infrastruktury serwerowej
  • Reakcja serwisowa na alerty i notyfikacje mailowe z systemu monitoringu
  • Analiza alertów, rejestracja zgłoszeń, wstępna diagnostyka
  • Terminowa obsługa incydentów, wniosków, zapytań od klientów
  • Praca zgodnie z wytycznymi z instrukcji operacyjnych
Oferowane warunki
  • Nowe wyzwania wspierające rozwój zawodowy i podnoszące kwalifikacje
  • Indywidualny plan szkoleń i konferencji oraz kilkanaście różnych ścieżek dalszego rozwoju zawodowego
  • Kontakt z najnowszymi technologiami i rozwiązaniami IT oraz współpraca z doświadczonymi specjalistami
  • Długofalowa współpraca i atrakcyjne warunki finansowe dopasowane do doświadczenia oraz umiejętności
  • Praca w młodym, a zarazem doświadczonym zespole, nastawionym na dzielenie się wiedzą
  • Dostęp do prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Możliwość udziału w akcjach i wydarzeniach promujących aktywny tryb życia
Sposób aplikowania

Oferty pracy