Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Komunikatywna znajomość języka niemieckiego, słowackiego, słoweńskiego, czeskiego lub rumuńskiego
Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
Doświadczenie w obszarze obsługi klienta będzie dodatkowym atutem
Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielności w rozwiązywaniu problemów
Dbałość o detale oraz orientacja na klienta
Main responsibilities
Poszukujemy dynamicznej i komunikatywnej osoby na stanowisko konsultanta telefonicznego , który będzie odpowiedzialny za świadczenie wysokiej jakości obsługi klienta naszej międzynarodowej klienteli.
Oczywiście będziesz obsługiwał klientów tylko w wybranym języku.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie miała za zadanie:
udzielanie wsparcia klientom,
odpowiadanie na zapytania drogą telefoniczną, rozwiązywanie problemów i monitorowanie satysfakcji klientów.
Jeśli posiadasz wymagane kwalifikacje oraz chcesz dołączyć do naszego zespołu, prześlij swoje CV.
Czekamy na Ciebie.
Benefits
Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie o międzynarodowym zasięgu
Konkurencyjne wynagrodzenie oraz system premiowy
Możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturze organizacyjnej firmy
Przyjazne środowisko pracy oraz profesjonalne szkolenia