Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Rozpocznij swoją międzynarodową karierę i ucz się od najlepszych w branży.
Zdobądź praktyczne umiejętności negocjacyjne, wiedzę o procesach handlowych, oraz zdolność budowania trwałych relacji biznesowych.
Jesteśmy globalnie działającą firmą handlową pośredniczącą w transakcjach w branży FMCG, spożywczej, paszowej i chemicznej (chemia industrialna). Współpracujemy z firmami w ponad 125 krajach na całym świecie. W roku 2021 tworzyliśmy zespół składający się z 35 specjalistów, aktualnie zatrudniamy już ponad 100 osób, otworzyliśmy 2 biura regionalne - w Lublinie i Hiszpanii. Pracujemy w międzynarodowym środowisku, zatrudniającym profesjonalistów w swojej dziedzinie.
• Doskonała znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - wykorzystujemy ten język do codziennych kontaktów z Klientami i Współpracownikami • Umiejętności analityczne i dbałość o szczegóły • Doskonała komunikacje i umiejętności interpersonalne • Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku • Nastawienie na ciągły rozwój i realizację postawionych przed Tobą celów sprzedażowych
Mile widziane: • Doświadczenie w sprzedaży • Znajomość innych języków obcych będzie Twoim dodatkowym atutem, ponieważ ułatwi Ci nawiązywanie relacji z Klientami na danym rynku
Poszukujemy energicznych i ambitnych osób. Nie wymagamy doświadczenia zawodowego - szukamy kandydatów z zapałem do nauki i chęcią rozwijania się w obszarze sprzedaży.
Zakres zadań
• Nawiązywanie relacji handlowych z Klientami B2B na podległych rynkach • Samodzielne prowadzenie negocjacji handlowych • Nadzorowania procesu eksportu towaru do Klienta • Utrzymywanie dobrych relacji z Dostawcami i Klientami • Badanie źródeł nowych potencjalnych Klientów na podległych rynkach i określenie ich potencjału • Koordynowanie spraw związanych z obsługą procesu zakupu / sprzedaży towaru • Współpraca z działem logistyki, finansów i administracji
Oferowane warunki
Wynagrodzenie: 6 000–8 000 zł brutto / mies. • Atrakcyjny system wynagradzania (wynagrodzenie zasadnicze + prowizja) • Dopłata do prywatnej opieki medycznej oraz zajęć sportowych FitProfit • Spotkania integracyjne, m.in. piwne piątki, wyjścia zespołowe • Szkolenia wdrożeniowe oraz możliwość rozwoju umiejętności sprzedażowych pod okiem Buddiego, który jest doświadczonym handlowcem z wieloma sukcesami sprzedażowymi na koncie • Zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej organizacji o stabilnej pozycji na rynku • Biuro zlokalizowane w sercu Warszawy (Rondo Daszyńskiego)