Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Hej, tu eLeader!
Słowo lider w nazwie pojawia się nie przez przypadek: od ponad 23 lat usprawniamy pracę ludzi w terenie, dostarczając systemy i aplikacje mobilne. Nie chwaląc się, byliśmy i jesteśmy globalnymi liderami zmian i cyfryzacji w tej dziedzinie. Nasze rozwiązania pomagają w codziennej pracy pracownikom z ponad 80 krajów na świecie.
Więcej informacji znajduje się tutaj: https://www.eleader.biz
• język francuski na poziomie min. B2;
• umiejętność szybkiego uczenia się;
• komunikatywność i otwartość;
• umiejętność łagodzenia stresujących sytuacji;
• pracowitość, umiejętność pracy w zespole, samodyscypliny i efektywnego zarządzania czasem i zadaniami;
• znajomość narzędzi pakietu MS Office, w szczególność MS Excel;
• umiejętność obsługi urządzeń mobilnych (Android, iOS, Windows);
• prawo jazdy kat. B.
Mile widziane:
• wspieranie klienta zewnętrznego w zakresie obsługi systemu, prowadzenie szkoleń;
• obsługa zgłoszeń (telefonicznych/mailowych/innych);
• zarządzanie dokumentacją;
• uczestniczenie w projektowaniu i implementowaniu rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji;
• współpracowanie z działem developerskim w zakresie rozwiązywania problemów użytkowników końcowych;
• diagnozowanie i analizowanie problemów pojawiających się w systemie;
• udział w testach wewnętrznych oprogramowania i sprzętu;
• wspieranie procesów integracyjnych systemów.
• pracę w stabilnej organizacji, która tworzy własne produkty cyfrowe dla największych globalnych koncernów;
• pracę stacjonarną w supernowoczesnym biurze w Lublinie (ul. Nałęczowska 16);
• umowę o pracę lub inne dogodne formy zatrudnienia;
• elastyczny czas pracy;
• lekcje j. angielskiego finansowane przez firmę;
• współfinansowanie programu MultiSport oraz możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twoich bliskich;
• atrakcyjne wynagrodzenie zależne od posiadanych umiejętności;
• pakiet szkoleń wdrożeniowych;
• atmosferę otwartości, współpracy i niepowtarzalny zespół ludzi, dla których chce się przychodzić do biura;
• możliwość rozegrania partyjki w tenisa stołowego, squasha czy piłkarzyki;
• niezliczoną ilość dodatkowych aktywności, spotkań i imprez integracyjnych, w których możesz uczestniczyć od pierwszego dnia!
Zapraszamy do aplikowania poprzez formularz: https://eleadergroup.com/oferty-pracy/junior-helpdesk-specialist_z_jezykiem_francuskim/#recruitment-form