Human Resources Administrator z językiem niemieckim

Numer referencyjny
175/2025
Data dodania
26.03.2025
Data ważności
30.04.2025
Rodzaj oferty
Praca stała
Branża
Administracja
Zasoby ludzkie
Miejsce pracy
Lublin
Nazwa Firmy
Publicis Re:Sources
Profil firmy

Firma Starcom Sp. z o.o., oddział ReSources, stanowi centrum usług stworzone w ramach Grupy Kapitałowej Publicis. Jesteśmy wewnętrznym centrum biznesowym, które świadczy usługi agencjom reklamowym oraz domom mediowym, m.in. z zakresu księgowości, podatków, HR, payroll, prawnego oraz IT.

Dane kontaktowe
Strona www
Wymagania wobec kandydatek i kandydatów
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: germanistyka, administracja, psychologia itp.)
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację – poziom min. C1
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację – poziom min. B2
  • Dobra znajomość pracy na programach Office (Word, MS Excel itp.)
  • Umiejętności analityczne
  • Postawa proaktywna
  • Umiejętność samodzielnej pracy jak i pracy w zespole
  • Dokładność, dbałość o szczegóły, terminowość, obowiązkowość
Zakres zadań
  • Pełna obsługa procesów związanych z zawieraniem umów o pracę, w tym m. in: sporządzanie umów o pracę, aneksów do umów, informacji dla nowozatrudnionych pracowników, świadectw pracy, przygotowywanie wypowiedzeń umów o pracę i pozostałych dokumentów kadrowych
  • Codzienne przetwarzanie wiadomości e-mail i zapytań związanych z umowami, referencjami i procedurami certyfikatów pracowniczych
  • Bieżąca komunikacja z menedżerami i partnerami biznesowymi ds. zasobów ludzkich
  • Utrzymywanie dokumentacji pracowniczej (np. nowych pracowników, zmian warunków zatrudnienia, nieobecności, zarządzania czasem, aktualizacji danych osobowych, zwolnień itp.)
  • Koordynowanie obiegu dokumentacji personalnej dotyczącej cyklu życia pracowników w organizacji
  • Archiwizacja dokumentacji personalnej (w formie elektronicznej)
  • Wprowadzanie i aktualizacja danych do baz danych HR
  • Wsparcie kadry managerskiej w tematach administracyjnych i HR (pomoc przy tworzeniu różnych dokumentów itp.)
  • Aktywny udział we wdrażaniu nowych projektów z zakresu HR
Oferowane warunki
  • Umowa o pracę
  • Hybrydowy model pracy
  • Nowoczesne biuro w centrum Lublina
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Międzynarodowa współpraca
  • Kultura dialogu i otwartości na inicjatywę
  • Przyjazna atmosfera pracy
  • Równowaga z życiem prywatnym
  • Brak dress code
Sposób aplikowania

Oferty pracy