-
Logotypy: Na grafikach promujących wydarzenie należy umieścić logotypy ACKiM UMCS Chatka Żaka oraz UMCS (logotyp 80 lat UMCS w roku 2024) w następującej kolejności: najpierw Chatka Żaka, a następnie UMCS. Logotypy powinny być widoczne, mieć jednakową wielkość oraz być umieszczone na dolnej części grafiki, najlepiej w pasku logotypów.
-
Akceptacja grafik: Przed publikacją grafik promujących wydarzenie, proszę przesłać je do akceptacji Działu Komunikacji i Promocji ACKiM UMCS Chatka Żaka pod adres: promocja.chatka@mail.umcs.pl.
-
Organizacja na platformie Facebook: W przypadku opublikowania wydarzenia na platformie Facebook, proszę poinformować o tym Dział Komunikacji i Promocji ACKiM UMCS Chatka Żaka oraz ustalić, czy wydarzenie będzie stworzone przez organizatora czy przez Chatkę Żaka.
-
Współorganizacja na Facebooku: Jeśli wydarzenie na platformie Facebook zostanie stworzone przez organizatora, należy dodać ACKiM UMCS Chatka Żaka jako współorganizatora oraz umieścić w treści wydarzenia informację: "Wydarzenie współorganizowane z Akademickim Centrum Kultury i Mediów UMCS Chatka Żaka."
-
Oznaczenia w social mediach: Podczas promowania wydarzenia w mediach społecznościowych, proszę oznaczać ACKiM UMCS Chatka Żaka na następujących platformach: Facebook (@ackim.umcs.chatkazaka), Instagram (@chatkazaka), TikTok (@chatkazaka), oraz YouTube (@ackimumcschatkazaka).
-
Publikacja zdjęć: Przy publikacji zdjęć z wydarzenia, proszę oznaczyć ACKiM UMCS Chatka Żaka oraz dodać informację w treści: "Wydarzenie współorganizowane z Akademickim Centrum Kultury i Mediów UMCS Chatka Żaka". W przypadku udostępniania zdjęć wykonanych przez pracowników Chatki Żaka prosimy o dodawanie informacji – fot. Chatka Żaka (Michał Puła)