Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Zachęcamy do zapoznania się z poradnikiem autorstwa dr. Tomasza Knopika poświęconym konstruktywnej edukacji zdalnej.
Zawartość publikacji
:
Charakterystyka nauczania zdalnego. Napotkane problemy i zdobyte doświadczenia podczas dotychczasowego kształcenia na odległość
Cele i kryteria w nauczaniu zdalnym
Modele kształcenia na odległość
Narzędzia cyfrowe wykorzystywane do prowadzenia lekcji online
Metody i formy pracy wykorzystywane podczas zajęć online .
Strategie aktywizowania uczniów przez e-nauczyciela .
Wykorzystanie materiałów edukacyjnych do nauczania hybrydowego i zdalnego
Rola nauczyciela w zakresie rozwijania kompetencji społecznych .
Kompetencje cyfrowe nauczyciela
Diagnoza problemów uczniów (z uwzględnieniem wieku uczniów) i wsparcie psychologiczno-pedagogiczne uczniów podczas nauki zdalnej
Zapewnienie bezpieczeństwa online podczas nauki zdalnej
Ocenianie efektów pracy ucznia w edukacji zdalnej
Rozwiązania i wskazówki na czas po powrocie do nauki w trybie stacjonarnym
Dobre praktyki na I, II i III etapie kształcenia