Projekt doradczy dla Dotmedia

Studenci III r. Zarządzania, wraz z dr. Bartłomiejem Twarowskim, prof. UMCS, uczestniczyli w dniu 25.10.24 r. w wizycie studyjnej w przedsiębiorstwie Dotmedia w Kraśniku.

Wizyta miała na celu poznanie specyfiki działania przedsiębiorstwa i jego kultury organizacyjnej oraz zdobycie informacji niezbędnych do realizacji projektu doradczego polegającego na opracowaniu kampanii w social media, dotyczącej wprowadzenia na rynek europejski personalizowanych naklejek pod marką „Sticker Brothers”.

Projekt jest realizowany w ramach zajęć dydaktycznych pn. „Doradztwo biznesowe w praktyce”.

Studenci tworzą kilka zespołów zadaniowych o liczebności do 5 osób i, w trakcie zajęć, rozwiązują zadanie zlecone przez przedsiębiorstwo, przygotowując projekt doradczy, przy wsparciu merytorycznym prowadzącego.

Zespoły rozwiązują to samo zadanie, rywalizując ze sobą. Gotowe, autorskie projekty zostaną zaprezentowane zleceniodawcy, który je oceni. Najlepszy projekt lub jego istotne elementy, na podstawie decyzji kadry zarządzającej, będą mogły być wdrożone w przedsiębiorstwie.

Dzięki udziałowi w tej inicjatywie, studenci:

∎      poznają specyfikę pracy doradczej,

∎      weryfikują wiedzę teoretyczną w praktyce,

∎      poprzez działanie i zdobywanie doświadczeń nabywają praktyczne umiejętności: pracy w grupie, pozyskiwania i analizy informacji, kreatywnego rozwiązywania problemów, realizacji projektów, prezentacji i wystąpień publicznych,

∎      otrzymują referencje,

∎      mogą poznać przyszłego praktykodawcę lub pracodawcę.

Przedsiębiorstwo lub instytucja zlecająca realizację projektu otrzymuje nieodpłatnie kilka różnych propozycji rozwiązań zleconego zadania.

Realizacja, przez zespoły studenckie, projektów doradczych na zlecenie przedsiębiorstw wpisuje się w ideę learning by doing, zgodnie z którą kształtowanie kompetencji odbywa się poprzez działanie i zdobywanie doświadczeń.

… bo na WE kształcimy praktycznie !

 

    Aktualności

    Data dodania
    28 października 2024