Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Drogie Studentki, Drodzy Studenci,
Wydział Ekonomiczny UMCS oraz Biuro ds. Obsługi Studiów i Studentów Zagranicznych Centrum Kształcenia i Obsługi Studiów serdecznie zaprasza ją Studentki i Studentów do udziału w spotkaniu z przedstawicielem firmy OEX VCC . Firma ta zajmuje się prowadzeniem profesjonalnych biur obsługi klienta i zatrudnia wielu obcokrajowców, między innymi w swoich dwóch siedzibach w Lublinie.
Wydarzenie jest organizowane w ramach Projeku The power of relations - działania na rzecz wzmocnienia potencjału UMCS w zakresie obsługi studentów z zagranicy , realizowanego na podstawie umowy nr BNP/WTP/2023/1/00023/U/00001 zawartej pomiędzy Uniwersytetem Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie a Narodową Agencją Wymiany Akademickiej.
Spotkanie zatytuowane "OEX VCC is Hiring: Launch Your Dream Career in Poland – A Workshop for International Candidates" odbędzie się 5 grudnia 2024 r. o godz. 13:15 w strefie c ichej biblioteki Wydziału Ekonomicznego. W wydarzeniu może wziąć udział maksymalnie 25 uczestników/uczestniczek .
Wydarzenie będzie prowadzone w języku angielskim.
Osoby chętne do udziału w Wydarzeniu powinny wypełnić dokumenty załączone do niniejszego ogłoszenia (Załącznik nr 1, 2 i 3) i przesłać je mailowo na adres international.students@mail.umcs.pl lub dostarczyć osobiście do Biura ds. Obsługi Studiów i Studentów Zagranicznych w Domu Studenckim Grześ, ul. Langiewicza 24, pok. nr 11. Termin składania zgłoszeń: 2 grudnia 2024 r. , godzina 15:00.
Więcej o OEX VCC:
Interesuje cię kariera w szybko rozwijającej się i innowacyjnej firmie? OEX Voice Contact Center to wiodąca firma outsorcingowa specjalizująca się w usługach i rozwiązaniach z zakresu obsługi klienta. To ważnym gracz w polskim sektorze contact center, z rosnącą obecnością na rynkach międzynarodowych.
Przez ostatnie 15 lat OEX VCC współpracował ze znanymi markami, takimi jak Affidea, Allegro, Empik i T-Mobile. Dzięki sześciu centrom operacyjnym w całej Polsce i zespołowi ponad 1700 specjalistów zapewnia wysokiej jakości obsługę klienta w różnych językach.
OEX VCC wykorzystuje najnowocześniejszą technologię, w tym zastrzeżone narzędzia automatyzacji procesów oraz oparte na sztucznej inteligencji boty głosowe i chatboty, aby ulepszyć oferowane usługi. Firma została doceniona w licznych rankingach i nagrodach, w tym „Diamenty Forbesa”, „Gazele Biznesu” i „Polish Contact Center Awards”.
Chcesz dowiedzieć się więcej? Odwiedź stronę https://oex-vcc.com/en/career/, aby zapoznać się z usługami, wartościami i możliwościami kariery w OEX VCC.
Projekt finansowany przez Narodową Agencję Wymiany Akademickiej w ramach Programu NAWA Welcome to Poland