Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
W dniach 25-26 marca w formule online odbyła się druga edycja konferencji "Social Media Marketing". Została zorganizowana przez Koło Naukowe Zarządzania i Marketingu UMCS.
Konferencja cieszyła się dużą popularnością, zgłosiło się aż 165 uczestników, którzy mieli możliwość nie tylko prezentacji własnych referatów i wyników badań, ale również udziału w żywych dyskusjach. Konferencja dotyczyła szeroko pojętej tematyki marketingu w social mediach.
Wydarzenie otworzył oficjalnie dziekan Wydziału Ekonomicznego, dr hab. Mariusz Kicia oraz opiekun Koła Naukowego Zarządzania i Marketingu, dr hab. Radosław Mącik, prof. UMCS. Dodatkowo, w czasie dwudniowych obrad wystąpiło dwóch gości specjalnych, będących praktykami wykorzystującymi social media w pracy.
- Dagmara Kokoszka-Lassota, Phenomics, specjalistka w zakresie e-marketingu i psychologii sprzedaży, z tematem "Najnowsze zmiany w kontekście Facebooka" oraz
- Izabela Skrzyniarz, Social Media Manager, z tematem "Tajemnice pracy w social mediach, czyli słów kilka o pracy Social Media Freelancera".
Dziękujemy wszystkim uczestniczącym w konferencji za owocne dwa dni dyskusji, prezentacji badań własnych, a przede wszystkim poruszaniu nowych tematów związanych z mediami społecznościowymi.