Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Zapraszamy na IV Międzynarodową Konferencję Naukową „Marketing w procesie internacjonalizacji rynku”, organizowaną przez Katedrę Marketingu Wydziału Ekonomicznego UMCS w Lublinie we współpracy z Katedrą Marketingu i Logistyki Narodowego Uniwersytetu „Politechnika Lwowska”.
Konferencja jest już kolejnym spotkaniem naukowców w celu wymiany wiedzy i prezentacji wyników badań naukowych. Dotychczasowe edycje zgromadziły naukowców specjalizujących się w problematyce marketingu, logistyki w wymiarze międzynarodowym i krajowym, z Polski i Ukrainy.
W tym roku w trakcie konferencji obchodzony będzie również jubileusz 50-lecia pracy naukowej Profesor Genowefy Sobczyk, pracownika Katedry Marketingu UMCS.
Miejsce obrad: Lubelskie Centrum Konferencyjne, ul. Grottgera 2, Lublin
Termin: 31 maja – 2 czerwca 2019 r.
Serdecznie zapraszamy!