Konkurs Grantowy Samorządu Studentów 2025

Konkurs Grantowy Samorządu Studentów 2025 

Zarząd Uczelniany Samorządu Studentów UMCS ogłasza Konkurs Grantowy Samorządu Studentów dla Organizacji Studenckich, zrzeszonych na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie - edycja na rok 2025. Samorząd przeznaczył na granty pulę 43 000 złotych.

O dofinansowanie mogą ubiegać się Rady Wydziałowe Samorządu Studentów, Koła Naukowe oraz inne Uczelniane Organizacje Studenckie, zrzeszone na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz działające na podstawie ustawy Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.

Uprawnione podmioty mogą ubiegać się o dofinansowanie realizację projektów/wydarzeń o charakterze m.in. naukowym, edukacyjnym, kulturalnym, artystycznym oraz sportowym.

 

Termin składania wniosków:

Wnioski należy składać do dnia 3 kwietnia 2025 r.

Forma i miejsce składania wniosków:

Wnioski grantowe na rok 2025, zawierające wszystkie wymagane podpisy, powinny być złożone wraz z kosztorysem:

- oryginał wniosku w wersji papierowej - należy złożyć w Biurze Zarządu Uczelnianego Samorządu Studentów UMCS, DS. Femina, Sala Klubowa, ul. Langiewicza 20. Godziny otwarcia biura to 10:00-15:00.

Wniosek uznaje się za złożony tylko w przypadku jego wpłynięcia do Biura Zarządu Uczelnianego Samorządu Studentów w wskazanej powyżej formie w wyznaczonym terminie.

Wzory wniosków oraz regulamin przyznawania grantów dostępne są na stronie Samorządu Studentów.
Podziału przeznaczonych na ten cel środków dokona Parlament Studentów UMCS, w oparciu o projekt podziału przygotowany przez Komisję Grantową.

Oceny wniosków pod względem formalnym oraz merytorycznym dokona Komisja Grantowa powołana przez Parlament Studentów UMCS na podstawie Regulaminu Komisji Grantowej Samorządu Studentów UMCS.

W przypadku jakichkolwiek pytań, prosimy o kierowanie ich na adres mailowy Przewodniczącego Komisji Grantowej – Dawida Świstaka - dawid.swistak@mail.umcs.pl

 

Załączniki

Aktualności

Data dodania
21 marca 2025