Warsztat „Branding – jak zbudować markę własnego biznesu”
07.06.2024 r. godz. 12:00-14:00
HEJ!, Peowiaków 11, Lublin
W warsztacie mogą wziąć udział wszyscy mieszańcy Lublina zainteresowani tematem, również osoby anglojęzyczne (prowadzący są dwujęzyczni; warsztat może być tłumaczony, w zależności od potrzeb uczestników). Liczba miejsc ograniczona do 30 osób.
Warsztat w prosty sposób, na przykładzie, pokaże proces budowania marki dla własnego biznesu i jego etapy: od ustalenia misji i wizji, przez wyznawane wartości, ton głosu, osobowość, kolorystykę i identyfikację wizualną marki. Prowadzący omówią także, w jaki sposób opracować koncepcję komunikacji stworzonej marki. Uczestnicy spotkania dowiedzą się, jak ważna jest marka w biznesie i w jaki sposób nawiązać emocjonalną relację z klientem docelowym. Zostaną zainspirowani ciekawymi przykładami ze świata i lepiej zrozumieją swój własny odbiór popularnych marek, co z kolei przełoży się na większą świadomość swojej własnej marki.
Branding – build a brand for your own business
Based on a case study, in a simplified way, the workshop will take the participants through the process of building a business brand: from identifying the mission and vision, to brand values, tone of voice, personality, colour palette, and visual identity. It will touch on how to develop a concept of communication of the brand we created. The workshop participants will learn about the importance of brands in business and how to make an emotional connection with their target customer. They will get inspired by interesting examples from the global market, and gain a better understanding of their own perception of popular brands. This will in turn increase their awareness of their own brand.
Gosia Kornijów i Rommel Gracias tworzą firmę Smith&Baboon. Pracują na rynku globalnym z Lublina. Umacniają pozycję rynkową biznesów i zwiększają ich wartość przez strategiczne budowanie i rozwój marki biznesowej. Wyróżniają się podejściem strategicznym i kreatywnym. Są orędownikami kreatywności, inkluzywności i etyki w biznesie. Na co dzień artyści i praktycy ciągłej nauki i inspiracji również w życiu codziennym.