Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Z radością informujemy, że konkurs dla studentów UMCS na plakat/grafikę z hasłem „Feel the beat of IP”, organizowany w ramach UMCS IP DAY 2025, spotkał się z dużym zainteresowaniem – otrzymaliśmy aż 27 prac! Jury wyłoniło 3 najlepsze prace, które wyróżniły się oryginalnością, estetyką oraz zgodnością z tematem konkursu.
Na podium stanęły:
I miejsce - Roxanna Bukowska, kierunek produkcja medialna
II miejsce - Alicja Chudzik, kierunek e-edytorstwo i techniki redakcyjne
III miejsce - Gabriela Winiarska, kierunek anglistyka
Gratulujemy laureatom i dziękujemy wszystkim uczestnikom za udział!
Ze zwycięzcami skontaktujemy się mailowo w sprawie wręczenia nagród.
Nagrody zapewnia Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz firma Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.
I miejsce - Roxanna Bukowska
II miejsce - Alicja Chudzik
III miejsce - Gabriela Winiarska