Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Centrum Transferu Wiedzy i Technologii UMCS serdecznie zaprasza wszystkich zainteresowanych do udziału w wydarzeniu online organizowanym przez Porozumienie Akademickich Centrów Transferu. Gościem specjalnym będzie Tom Hockaday, światowej klasy ekspert w dziedzinie transferu technologii na uczelniach wyższych.
Jego najnowsza książka „University Technology Transfer - What It Is and How to Do It” została opublikowana przez Johns Hopkins University Press w kwietniu 2020 roku i stała się bestsellerem w kręgach związanych z uniwersyteckim transferem technologii.
Tom Hockaday ma ponad trzydziestoletnie doświadczenie, które zdobywał pracując na uniwersytetach w Wielkiej Brytanii:
Na Oxfordzie w latach 2006-2016 pełnił funkcję prezesa spółki celowej Isis Innovation Ltd, która obecnie zmieniła nazwę na Oxford University Innovation Ltd.
Spotkanie odbędzie się 25 marca 2021 r. o godzinie 14.00.
Wydarzenie w języku angielskim poprowadzi: Krzysztof Maternicki (Rada Koordynacyjna PACTT, ICNT UMK).
Osoby zainteresowane udziałem, prosimy o kontakt z Centrum Transferu Wiedzy i Technologii UMCS najpóźniej do 24 marca br.
Osoba do kontaktu: Wirginia Gieryng, email: wirginia.gieryng@umcs.pl
Uniwersytet Marii Curie-Sklodowskiej jest członkiem Porozumienia Akademickich Centrów Transferów Technologii (PACTT). Jest to ogólnopolskie zrzeszenie uczelnianych jednostek zajmujących się zarządzaniem i komercjalizacją własności intelektualnej. Celem powołania Porozumienia była współpraca podobnych jednostek w zakresie szeroko rozumianej komercjalizacji wyników badań naukowych, wymiana dobrych praktyk oraz doświadczeń m.in. w zakresie realizacji projektów unijnych. Siłą porozumienia jest wspólna aktywna współpraca jednostek i reprezentacja członków PACTT w celu nawiązywania kontaktów z przedsiębiorcami, tworzenia wizerunku uczelni otwartej dla środowiska pozaakademickiego i dostosowanej do dynamicznie zmieniającej się sytuacji na rynku oraz oczekiwań otoczenia biznesowego.