Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Centrum Transferu Wiedzy i Technologii informuje, że firma doradczo-technologiczna PCG Academia, w bliskiej współpracy z Fundacją Rektorów Polskich, organizuje drugą edycję konkursu na najlepiej zarządzane projekty i przedsięwzięcia w sektorze uczelnianym: Leaders in University Management – LUMEN 2017.
O przyznanie nagrody w ramach Konkursu mogą ubiegać się osoby lub zespoły odpowiedzialne za realizację projektów i przedsięwzięć zarządczych w szkołach wyższych.
Decyzją Kapituły zgłoszenia do Konkursu LUMEN 2017 będą przyjmowane w okresie od 3 kwietnia do 30 czerwca w trzech równorzędnych kategoriach:
W ramach Konkursu przyjmowane będą zgłoszenia związane z zakończonymi projektami lub przedsięwzięciami legitymującymi się konkretnymi efektami, z okresu co najwyżej 24 miesięcy od daty rozpoczęcia zbierania zgłoszeń (z okresu: 03.04.2015 – 03.04.2017).
Więcej informacji znajduje się na stronie internetowej organizatora.