Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Z powodu problemów technicznych, szkolenie zostało przesunięte na 15 czerwca, godz. 13.00-15.15. W związku z tym zapisy dla nowych uczestników są nadal otwarte. Osoby, które zapisały się wcześniej, nie muszą ponownie przesyłać formularza.
Zapraszamy nauczycieli akademickich oraz pracowników administracyjnych UMCS na szkolenie: Jak dostosować proces kształcenia dla studenta ze spektrum autyzmu? Od rekrutacji po zaliczenie
Termin: 15 czerwca 2022 r. godz. 13.00-15.15
Czas: 3 godziny dydaktyczne
Miejsce: Wirtualny Kampus UMCS
Celem szkolenia będzie dostarczenie wiedzy na temat potrzeb studentów ze spektrum autyzmu oraz możliwych dostosowań w cyklu kształcenia. W czasie spotkania na podstawie studium przypadku będziemy wypracowywać możliwe rozwiązania dogodne dla studentów ze spektrum autyzmu i akceptowalne dla nauczycieli akademickich oraz pracowników administracyjnych.
Uczestnicy warsztatu udoskonalą swoje umiejętności planowania i organizacji kształcenia dla studenta ze spektrum autyzmu.
Liczba uczestników: 20 osób. Liczy się kolejność zgłoszeń.
Zapisy: Rejestracja na warsztat odbywa się poprzez formularz zgłoszeniowy i jest otwarta do 14.06.2022 r. do godziny 13:00. Szczegółowe informacje dotyczące organizacji szkolenia zostaną przekazane drogą mailową w dniu 14.06.2022 r.
Prowadzący szkolenie: dr hab. Anna Prokopiak
Doradca ds. optymalizacji warunków kształcenia studenta ze spektrum autyzmu – OPTIMUM UMCS ; adiunkt ze stopniem dr hab. w Katedrze Psychopedagogiki Specjalnej i Socjopedagogiki Specjalnej Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej w Lublinie, nauczyciel akademicki, oligofrenopedagog, nauczyciel dyplomowany, certyfikowany terapeuta metody ESDM, STAT, SACS, ADOS; współfundator i prezes zarządu Fundacji Alpha w Lublinie zajmującej się diagnozą, terapią i wsparciem środowiska osób ze spektrum autyzmu, autor cyklu szkoleń dla kadry akademickiej z zakresu projektowania uniwersalnego i dostosowania procesu edukacyjnego dla studentów ze spektrum autyzmu.