Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Ruszyła rekrutacja do programu zagranicznej wymiany studenckiej ERASMUS+
Aby wziąć udział w rekrutacji przygotuj dokumenty:
Umieść na liście motywacyjnym i oświadczeniu dot. RODO jednakową datę sporządzenia.
Ostateczną decyzję o przyjęciu kandydata na studia podejmie przyjmująca uczelnia zagraniczna, do której student zostanie zakwalifikowany przez UMCS.
Studenci mają obowiązek sprawdzenia terminów przyjmowania nominacji i dokumentów aplikacyjnych na konkretnej uczelni zagranicznej, do której ubiegają się o wyjazd.
Dokumenty prosimy składać do Sekretariatu Instytutu Historii UMCS (pokój nr 309, III piętro) do dn. 24 marca 2025 r.
Kwalifikacja kandydatów odbędzie się w dniu 2 kwietnia 2025 r. w pokoju nr 310 o godz. 10.00.
Szczegółowych informacji udziela Koordynator Wydziałowy/kierunkowy - dr Anna Miączewska we wtorki (godz. 12:15-13:15) oraz środy (godz. 11:00-12:00) w pokoju nr 310 (Instytut Historii, III piętro) bądź po umówieniu się na konkretny termin poprzez kontakt e-mail: anna.miaczewska@mail.umcs.pl.
Kandydat powinien zapoznać się z procedurami aplikacyjnymi, terminami składania dokumentów oraz programem studiów zamieszczonymi na stronach internetowych uczelni zagranicznej, do której planuje wyjazd.
Po zakwalifikowaniu się na wyjazd w ramach rekrutacji wydziałowej kandydat powinien niezwłocznie zgłosić się do Biura Programu Erasmus UMCS - DS Ikar, ul. Czwartaków 15, pok. 11 i 12, tel. 81 537 54 10.