Ta strona używa cookies
Ze względu na ustawienia Twojej przeglądarki oraz celem usprawnienia funkcjonowania witryny umcs.pl zostały zainstalowane pliki cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie. Możesz to zmienić w ustawieniach swojej przeglądarki.
Z uwagi na pojawiące się pytania przy rejestracji prezentujemy krótki zbiór kilku podpowierdzi, które ułatwią dokonywanie zapisów na IV edycję Podyplomowego Studium Prawa Podatkowego UMCS:
1. Świadectwo ukończenia studiów:
Po ukończeniu Podyplomowego Studium Prawa Podatkowego UMCS zostanie wydany każdemu uczestnikowi świadectwo ukończenia studiów zgodnie zgodnie z ustawą Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.
2. Zajęcia stacjonarne i zdalne:
Studia podyplomowe trwają dwa semestry obejmując około 14 zjazdów, które będą odbywały się w soboty i niedziele w trybie hybrydowym. Zajęcia odbędą się w równej proporcji w trybie stacjonarnym i zdalnym. W każdym miesiącu zajęć odbędą się dwa zjazdy. Oznacza to, że w każdym miesiącu zajęć jeden zajazd odbędzie się stacjonarnie, a drugi zdalnie.
Zajęcia w czasie zjazdów stacjonarnych będą odbywały się w budynku Wydziału Prawa i Administracji UMCS, pl. M. Curie-Skłodowskiej 5: https://www.umcs.pl/pl/kontakt,6736.htm
Zjazdy zdalnie będą realizowane za pośrednictwem platformy MS Teams. Instrukcja aktywacji konta w MS Teams dostępna jest na stronie: https://www.umcs.pl/pl/logowanie-aktywacja,20299.htm
3. Płatność i fakturowanie:
Płatność będzie realizowana dopiero po uruchomieniu edycji. Uniwersytet wydaje faktury za opłaty. Informacje szczegółowe na stronie: https://www.umcs.pl/pl/faktury-za-oplaty,12201.htm
4. Karta Absolwenta UMCS:
Do dokumentów rekrutacyjnych należy dołączyć dokument potwierdzający otrzymanie Karty Absolwenta (np. kserokopia Karty) oraz oryginał świadectwa ukończenia studiów magisterskich.
5. Pytania:
Jeżeli macie Państwo inne pytania prosimy o kontakt z Sekretarzem Podyplomowego Studium Prawa Podatkowego UMCS: dr hab. Paweł Szczęśniak, e-mail: pawel.szczesniak@mail.umcs.pl, tel. 721-661-974