Informacje dla uczestników

Z uwagi na pojawiące się pytania przy rejestracji prezentujemy krótki zbiór kilku podpowierdzi, które ułatwią dokonywanie zapisów na IV edycję Podyplomowego Studium Prawa Podatkowego UMCS:

1. Świadectwo ukończenia studiów: 

Po ukończeniu Podyplomowego Studium Prawa Podatkowego UMCS zostanie wydany każdemu uczestnikowi świadectwo ukończenia studiów zgodnie zgodnie z ustawą Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce.

2. Zajęcia stacjonarne i zdalne:

Studia podyplomowe trwają dwa semestry obejmując około 14 zjazdów, które będą odbywały się w soboty i niedziele w trybie hybrydowym. Zajęcia odbędą się w równej proporcji w trybie stacjonarnym i zdalnym. W każdym miesiącu zajęć odbędą się dwa zjazdy. Oznacza to, że w każdym miesiącu zajęć jeden zajazd odbędzie się stacjonarnie, a drugi zdalnie.

Zajęcia w czasie zjazdów stacjonarnych będą odbywały się w budynku Wydziału Prawa i Administracji UMCS, pl. M. Curie-Skłodowskiej 5: https://www.umcs.pl/pl/kontakt,6736.htm

Zjazdy zdalnie będą realizowane za pośrednictwem platformy MS Teams. Instrukcja aktywacji konta w MS Teams dostępna jest na stronie: https://www.umcs.pl/pl/logowanie-aktywacja,20299.htm

3. Płatność i fakturowanie:

Płatność będzie realizowana dopiero po uruchomieniu edycji. Uniwersytet wydaje faktury za opłaty. Informacje szczegółowe na stronie: https://www.umcs.pl/pl/faktury-za-oplaty,12201.htm

4. Karta Absolwenta UMCS:

Do dokumentów rekrutacyjnych należy dołączyć dokument potwierdzający otrzymanie Karty Absolwenta (np. kserokopia Karty) oraz oryginał świadectwa ukończenia studiów magisterskich.

5. Pytania:

Jeżeli macie Państwo inne pytania prosimy o kontakt z Sekretarzem Podyplomowego Studium Prawa Podatkowego UMCS: dr hab. Paweł Szczęśniak, e-mail: pawel.szczesniak@mail.umcs.pl, tel. 721-661-974

 

    Aktualności

    Data dodania
    21 września 2024