Kierownik Administracji |
mgr Magdalena Krynica-Kisiel
pok. 301 tel. (81) 537 57 53 (81) 537 54 62 e-mail: magdalena.krynica-kisiel@mail.umcs.pl
|
Zakres podstawowych zadań:
- Nadzór nad pracownikami administracji Wydziału Ekonomicznego w zakresie realizowanej przez nich obsługi Wydziału Ekonomicznego oraz Instytutów, zwanej dalej „administracją wydziałową”.
- Przygotowanie szczegółowych zakresów obowiązków podległych pracowników.
- Kontrola oraz nadzór nad wykonywaniem zadań przez pracowników administracji wydziałowej w tym nad dyscypliną pracy. Powierzanie bieżących obowiązków podległym pracownikom.
- Prowadzenie dokumentacji dotyczącej posiadanych uprawnień do nadawania stopni doktora i doktora habilitowanego w zakresie dyscyplin naukowych reprezentowanych w Instytutach.
- Monitorowanie okresów ważności badań okresowych pracowników i wystawianie skierowań na badania oraz koordynacja szkoleń BHP.
- Koordynacja systemu POL-on.
- Sporządzanie umów lojalnościowych z pracownikami.
- Nadzorowanie prowadzenia dokumentacji w sprawie nagród i odznaczeń pracowników Wydziału i Instytutów oraz prowadzenie spraw związanych z konkursami na stanowiska nauczycieli akademickich.
- Ścisła współpraca z innymi jednostkami Uczelni, w tym jednostkami administracji centralnej, dbanie o prawidłowy przepływ informacji i wymianę doświadczeń.
- Przyjęcia studentów i doktorantów w sprawach skarg i wniosków dotyczących ich obsługi.
|
Starszy specjalista ds. finansów i zamówień publicznych |
mgr Agnieszka Capała
pok. 309 tel. (81) 537 50 56 e-mail:agnieszka.capala@mail.umcs.pl
|
Zakres podstawowych zadań:
- Sporządzanie i wprowadzanie do systemu SAP planu rzeczowo-finansowego Wydziału oraz stałe monitorowanie budżetu
- Zbieranie danych do planu rzeczowo-finansowego oraz współpraca z Kierownikami Studiów Podyplomowych w zakresie planu rzeczowo-finansowego.
- Prowadzenie rejestrów umów sporządzanych na Wydziale i Instytutach, w szczególności dotyczące umów cywilnoprawnych, zamówień publicznych, dodatków do wynagrodzeń, not.
- Przygotowanie, prowadzenie i rozliczanie dokumentacji związanej z umowami cywilnoprawnymi.
- Przygotowanie umów dotyczących awansów naukowych.
- Przygotowanie i rozliczanie dokumentów finansowych w przewodach doktorskich i postępowaniach habilitacyjnych.
- Rezerwacja i rozliczanie noclegów dla gości Wydziału i Instytutów.
- Przygotowanie dokumentacji związanej z wypłatą wynagrodzeń z tytułu godzin ponadwymiarowych na podstawie danych z Biura Kształcenia.
- Sporządzanie list wypłat dotyczących spraw studenckich, tj. nagrody, wyróżnienia i dofinansowania w ramach wyjazdu z programu Erasmus.
- Przygotowywanie wniosków na zamówienia publiczne i wprowadzanie danych do systemu.
- Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji finansowej związanej z zamówieniami.
- Sprawy związane z postępowaniami habilitacyjnymi.
|
Asystent Dziekana Wydziału Ekonomicznego |
mgr Monika Frańczuk
pok. 302 tel. (81) 537 54 62 e-mail: ekonomia@mail.umcs.pl
|
Zakres podstawowych zadań:
- Obsługa sekretariatu oraz pracowników dydaktycznych podległych Dziekanowi Wydziału.
- Prowadzenie kalendarza Dziekana Wydziału.
- Obsługa wyjazdów służbowych Dziekana Wydziału oraz pracowników dydaktycznych (wystawianie wniosków o wyjazd służbowy w SAP oraz rozliczanie wyjazdów służbowych w SAP).
- Wszelkie sprawy kadrowe pracowników dydaktycznych podległych Dziekanowi Wydziału.
- Organizacja i koordynacja procesu oceny okresowej pracowników dydaktycznych.
- Zbieranie oświadczeń o przekroczonym pensum (tzw. nadgodziny) pracowników dydaktycznych, badawczo-dydaktycznych i badawczych.
- Sprawy związane z inwentaryzacją i likwidacją środków trwałych.
- Administrowanie współpracy z otoczeniem zewnętrznym.
- Bieżąca obsługa (osobista, telefoniczna, e-mailowa) pracowników, studentów i interesariuszy zewnętrznych.
- Przygotowywanie organizacyjno-administracyjne posiedzeń Kolegium Dziekańskiego.
|
Asystent Dyrektora Instytutu Ekonomii i Finansów |
inż. Magdalena Oraczewska - Martyna
pok. 313 tel. (81) 537 51 75 e-mail: instytutyekonomia@umcs.pl
|
Zakres podstawowych zadań:
- Obsługa sekretariatu, pracowników Instytutu oraz Rady Instytutu.
- Obsługa kadrowa pracowników badawczo-dydaktycznych i badawczych podległych Dyrektorowi Instytutu.
- Ewidencja urlopów, zwolnień lekarskich, badania i skierowania lekarskie pracowników badawczo-dydaktycznych i badawczych.
- Obsługa delegacji służbowych w systemie SAP pracowników podległych Dyrektorowi Instytutu.
- Obsługa administracyjna wyjazdów zagranicznych pracowników Instytutówi przyjazdów gości.
- Wsparcie administracyjne konferencji krajowych i zagranicznych.
- Tworzenie i aktualizacja bazy kontaktów, w tym zbieranie terminów konsultacji pracowników.
- Przygotowywanie organizacyjno-administracyjne posiedzeń, spotkań i narad organizowanych na Wydziale i Instytucie.
- Bieżąca obsługa (osobista, telefoniczna, e-mailowa) pracowników, studentów i interesariuszy zewnętrznych.
|
Asystent Dyrektora Instytutu Nauk o Zarządzaniu i Jakości
|
mgr Bogumiła Brzuchala
pok. 312 tel. (81) 537 51 73 e-mail: bogumila.brzuchala@mail.umcs.pl
|
Zakres podstawowych zadań:
- Obsługa sekretariatu, pracowników Instytutu oraz Rady Instytutu.
- Obsługa kadrowa pracowników badawczo-dydaktycznych i badawczych podległych Dyrektorowi Instytutu.
- Ewidencja urlopów, zwolnień lekarskich, badania i skierowania lekarskie pracowników badawczo-dydaktycznych i badawczych.
- Obsługa delegacji służbowych w systemie SAP pracowników podległych Dyrektorowi Instytutu.
- Obsługa administracyjna wyjazdów zagranicznych pracowników Instytutówi przyjazdów gości.
- Wsparcie administracyjne konferencji krajowych i zagranicznych.
- Tworzenie i aktualizacja bazy kontaktów, w tym zbieranie terminów konsultacji pracowników.
- Przygotowywanie organizacyjno-administracyjne posiedzeń, spotkań i narad organizowanych na Wydziale i Instytucie.
- Bieżąca obsługa (osobista, telefoniczna, e-mailowa) pracowników, studentów i interesariuszy zewnętrznych.
|
Starszy specjalista ds. obsługi działalności badawczo-rozwojowej |
mgr Beata Kozłowska
pok. 308 tel. (81) 537 55 33 e-mail: beata.kozlowska@mail.umcs.pl
|
Zakres podstawowych zadań:
- Wprowadzanie do systemu i bieżąca korekta danych o działalności i osiągnięciach naukowych pracowników w systemach informatycznych m.in. POL-on.
- Monitoring osiągnięć pracowników badawczych i badawczo-dydaktycznych w kontekście okresowej karty oceny pracownika oraz przygotowanie informacji i materiałów związanych z działalnością badawczą, publikacyjną, konferencyjną i inną aktywnością naukową, w tym międzynarodową (dla wewnętrznej, okresowej oceny osiągnięć).
- Obsługa wyjazdów zagranicznych pracowników Wydziału Ekonomicznego.
- Obsługa administracyjna studiów doktoranckich, w tym współpraca z kierownikami studiów i obsługa doktorantów w zakresie toku studiów i pomocy materialnej. Obsługa administracyjna działalności naukowo-badawczej wydziału, w tym: zbieranie i wprowadzanie danych o dorobku naukowym pracowników w module sprawozdawczym PBN, koordynacja sprawozdań naukowo-badawczych.
- Wsparcie w obsłudze delegacji SAP dla pracowników Wydziału i Instytutów.
|
Starszy specjalista - ds. informacji i promocji |
mgr Paulina Turyło-Nowak
pok. 307 tel. (81) 537 51 71 e-mail: paulina.turylo-nowak@mail.umcs.pl
|
Zakres podstawowych zadań:
- Obsługa formularza kontaktowego na stronie wydziałowej.
- Prowadzenie strony internetowej oraz profili Wydziału w social media.
- Koordynacja lub / oraz wsparcie imprez i działań promocyjnych podejmowanych przez Wydział / Instytuty.
- Przygotowywanie materiałów promocyjnych i informacyjnych o Wydziale i Instytutach.
- Redagowanie informacji do Wiadomości Uniwersyteckich.
- Współpraca ze środowiskiem uczelni w zakresie pozyskiwania informacji.
- Promowanie oferty dla biznesu (otoczenia społeczno-gospodarczego) z zakresu działalności naukowej Instytutów.
- Promowanie oferty edukacyjnej prowadzonej na Wydziale.
- Przygotowywanie wniosków o zamówienia publiczne
- Przygotowywanie umów z partnerami zewnętrznymi
- Koordynacja stanu gadżetów promocyjnych, przygotowywanie rocznego planu marketingowego związanego z działaniami promocyjnymi
|
Starszy specjalista - ds. obsługi procesu dydaktycznego i jakości kształcenia |
mgr Monika Nóżka
pok. 307 tel. (81) 537 27 23 e-mail: monika.nozka@umcs.pl
|
Zakres podstawowych zadań:
- Przygotowywanie niezbędnych zestawień dotyczących obciążeń dydaktycznych.
- Przygotowywanie rozkładów zajęć na studia stacjonarne i niestacjonarne.
- Obsługa oferty i zapisów na zajęcia do wyboru (specjalności, fakultety, seminaria).
- Obsługa bieżąca systemu USOS.
- Gospodarowanie salami dydaktycznymi, odwoływanie, przekładanie zajęć (zamieszczanie stosownych informacji w mediach społecznościowych).
- Przygotowywanie pism i zamawianie zajęć na innych wydziałach.
- Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji na potrzeby PKA.
|
Koordynator, starszy specjalista - ds. obsługi studenta |
mgr Anna Dyś-Król
pok. 317 tel. (81) 537 50 55 e-mail: anna.dys-krol@mail.umcs.pl
|
Zakres podstawowych zadań:
- Koordynowanie i nadzór pracy Dziekanatu w zakresie techniczno-administracyjnej obsługi procesu dydaktycznego na wszystkich rodzajach studiów oraz nadzór na osobami realizującymi praktyki studenckie w Dziekanacie.
- Obsługa toku studiów, praktyk zawodowych przewidzianych w programach studiów oraz procesu dyplomowania, w tym prowadzenie dokumentacji przebiegu studiów zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Bieżąca obsługa studentów w sprawach wynikających z procesu kształcenia, w tym przygotowywanie wszelkich decyzji administracyjnych i indywidualnych, związanych z przebiegiem studiów.
- Obsługa systemu USOS, w tym m.in. wprowadzanie oferty dydaktycznej.
- Obsługa studentów w ramach programu Erasmus i MOST.
- Wydawanie zaświadczeń na prośbę studentów i innych interesantów, w tym m.in. o statusie studenta, o przebiegu studiów (karta przebiegu studiów), o średniej, o pobieranej pomocy materialnej i inne.
- Naliczanie należności za czesne i dodatkowe usługi edukacyjne w systemie SAP oraz stałe monitorowanie terminowości i poprawności wnoszenia opłat przez studentów i innych interesantów; naliczanie odsetek.
- Obsługa procesu przyznawania świadczeń pomocy materialnej, a także innych stypendiów wypłacanych studentom, uczestniczenie w pracach komisji socjalnej – zgodnie z powierzonymi zadaniami.
|
Starszy referent - ds jakości kształcenia i spraw finansowych |
mgr Magdalena Słowik
pok. 307 tel. (81) 537 51 71 e-mail: magdalena.slowik@mail.umcs.pl
|
Zakres podstawowych zadań:
- Sprawy organizacyjne i informacyjnie związane z powołaniami – opiekun roku, zespoły.
- Obsługa oferty i zapisów na zajęcia do wyboru (specjalności, wykłady ogólnowydziałowe, wykłady fakultatywne, przedmioty w języku obcym, fakultety, seminaria) – od strony promocyjnej i informacyjnej.
- Programy studiów – techniczne przygotowanie do zatwierdzenia.
- Prowadzenie terminarza sesji egzaminacyjnej.
- Sprawy związane z rekrutacją.
- Przygotowanie wniosków o powierzenie zajęć osobom spoza UMCS.
- Zbieranie dokumentacji potwierdzającej osiągnięcie zakładanych efektów kształcenia od pracowników zewnętrznych.
- Przygotowanie, prowadzenie i rozliczanie dokumentacji związanej z umowami cywilnoprawnymi (specjaliści spoza UMCS).
- Przygotowanie umów dotyczących awansów naukowych.
- Przygotowanie i rozliczanie dokumentów finansowych w przewodach doktorskich i postępowaniach habilitacyjnych.
- Przygotowywanie kalkulacji opłat za usługi edukacyjne na studiach niestacjonarnych i kalkulacji związanych
z rekrutacją oraz ich rozliczanie.
- Sporządzanie list wypłat dotyczących spraw studenckich, tj. nagrody, wyróżnienia i dofinansowania w ramach wyjazdu z programu Erasmus.
- Przetwarzanie danych osobowych w zakresie i celu niezbędnym do realizacji obowiązków służbowych.
|
Kierownik Obiektu |
mgr Dorota Leposińska
pok. 1407 tel. (81) 537 53 25 e-mail: dorota.leposinska@mail.umcs.pl
|
Zakres podstawowych zadań:
- Zapewnianie sprawnego funkcjonowania obiektu.
- Usuwanie na bieżąco wszelkich awarii i usterek utrudniających prawidłowe funkcjonowanie obiektu.
- Gospodarowanie mieniem Wydziału.
- Nadzór nad prowadzonymi pracami remontowymi.
- Prowadzenie ewidencji majątku.
|
Stanowisko ds. Obsługi Technicznej |
mgr Michał Caban
pok. 206 tel (81) 537-54-94 e-mail: michal.caban@mail.umcs.pl
|
Zakres podstawowych zadań:
- Wsparcie realizacji procesu dydaktycznego przeprowadzanego na Wydziale.
- Sprawowanie nadzoru technicznego nad sprzętem audiowizualnym i komputerowym w pracowniach informatycznych, dziekanacie, salach dydaktycznych, aulach oraz w innych pomieszczeniach Wydziału.
- Obsługa techniczna przedsięwzięć realizowanych na Wydziale (obrad Rady Instytutu, spotkań, prezentacji, wydziałowych uroczystości akademickich, itp.).
- Dbałość o sprzęt oraz konserwacja i dbanie o ich wykorzystanie zgodne z przeznaczeniem.
- Przygotowywanie pod względem technicznym sal, auli, pomieszczeń w których odbywają się zajęcia, zjazdy i konferencje itp. organizowane w Jednostce.
- Współpraca z Kierownikiem Obiektu.
|
mgr inż. Tomasz Sokołowski
pok. 516 tel (81) 537-52-73 e-mail:
|
- wsparcie realizacji procesu dydaktycznego przeprowadzanego na Wydziale;
- sprawowanie nadzoru technicznego nad sprzętem audiowizualnym i komputerowym w pracowniach informatycznych, dziekanacie, salach dydaktycznych, aulach oraz w innych pomieszczeniach Wydziału;
- obsługa techniczna przedsięwzięć realizowanych na Wydziale (obrad Rady Instytutu, spotkań, prezentacji, wydziałowych uroczystości akademickich, itp.);
- dbałość o sprzęt oraz konserwacja i dbanie o ich wykorzystanie zgodne z przeznaczeniem;
- przygotowywanie pod względem technicznym sal, auli, pomieszczeń, w których odbywają się zajęcia, zjazdy i konferencje itp. organizowane w Jednostce;
|